TUNEZJA - MONASTIR | PART. 2

20:45


bikini - T U T A J

szorty - SHEINSIDE
top - BERSHKA

28 komentarze

  1. piękne zdjęcia :) ja niestety w tym roku nigdzie nie wyjeżdzam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i jaka opalona :) Uwielbiam takie fotografie o zachodzie słońca i takie z rozwianymi włosami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojaaaaaaaa ale opalona! super

    ______________________
    ps. a u mnie? "po parysku"

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mogę Cię oglądać bo mnie zazdrość zżera! taka cudowna jesteś ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Tunezję
    cudnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejuuuu oddaj mi swoją figurę i opalenizne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. figura idealna...:)
    bylam w tunezji w hammamet
    widać po zdjeciach ze wakacje udane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) mega zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna figura!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najładniejsza dziewczyna jaką widziałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczną opaleniznę!
    Ostatnie zdjęcie <3
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile masz wzrostu i ile ważysz?:) masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia:* zapraszam do mnie http://xoxo05.blogspot.it/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana prosze Cie bardzo!!! nie zamieszczaj takich zajebistych zdjęc, bo przez Ciebie mam komplexy ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz:) piękna opalenizna:) widzę ,że wakacje udane:) Kochana będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział też w moim konkursie:) http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/08/konkurs-500-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  16. hej kochana juz tyle osob ci to mowi i ja tez powtorze wygladasz pieknie:)
    mam nadzieje ze odpowiesz na moje pytanie :) otoz tak. chcialam zapytac na jakich parametrach lub na ktorym programie robione sa te zdj. poniewaz ja tez mam nikona d3100... i mi takie ladne nie wychodza....byc moze dlatego ze zle sa ustawione parametry..prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robi mi mój chłopak, ale nie ustawia żadnego szczególnego programu tylko automatycznie. Myślę, że to kwestia dobrze złapanej ostrości :)

      Usuń
  17. kiedy nowy post sliczna?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny masz kolor włosów :) Farbowane ? jak tak to jaką farbą :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej kochana mam nadzieje ze odpowiesz ba to pytanie z jakim biurem podróży jechalas ja bie wiem jakie wybrac

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile zł na Polskie dalas za strój? : )
    Wgl jeden $ na Polskie to ile to? : *
    Bylabym wdzięczna za odp :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.