BURGUNDY SHORTS

19:58


Zdjęcia odkopane z dysku z czasu, kiedy było dużo cieplej. Nie miałam zamiaru ich wstawiać, stąd jest ich tylko kilka. Przepraszam za brak systematyczności, którego powodem jest zbyt wiele zajęć w ciągu dnia. 
Ci, którzy obserwują mnie na Instagramie (KLIK) i Facebooku (KLIK) wiedzą, że byłam kilka dni temu w Gdańsku na koncercie Justina Timberlake'a. Spełniło się jedno z moich wielkich marzeń, warto było czekać tyle miesięcy na to wydarzenie! Uczucie nie do opisania - coś wspaniałego :)
Wracając do teraźniejszości, powoli kończą nam się ciepłe letnie dni i zaczną pojawiać się tutaj jesienne stylizacje, natomiast chciałam Wam pokazać jeszcze kilka letnich nowości, które przyszły do mnie jakiś czas temu, ale nie miałam kiedy ich opublikować na blogu. Zostawiam Was ze zdjęciami, a ja tymczasem uciekam do książek, w środę czeka mnie poprawka z anatomii :( Trzymajcie kciuki!


szorty - TUTAJ
top - TUTAJ



kombinezon - TUTAJ

komplet - TUTAJ

bikini - TUTAJ

spodnie - PULL&BEAR
sweterek - BERSHKA

36 komentarze

  1. Piękne szorty i biała bluzeczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie chodzisz do fryzjera w Turku? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjnie jak zawsze !! Zauważyłam piękne Wasze zdjęcie na ścianie :) Mam marzenie aby kiedyś i moje takie wisiało :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodzinowy prezent ode mnie dla Kuby, polecam coś takiego sobie wykonać lub sprawić w prezencie - piękna pamiątka :)

      Usuń
    2. ile za takie cudo trzeba zabplacic? i jak wytlumaczyc fotografowi o co nam chodzi?

      Usuń
    3. Na allegro musisz poszukać, wpisz foto obraz i wyskoczy dużo aukcji :)

      Usuń
    4. a jaką Ty masz wysokosc i szerokosc tego obrazu?:)

      Usuń
  4. Co studiujesz?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana bylas ostatnio na jakis zakupach w sieciowkach ? zanlazlas cos fajnego ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie i sweterek z ostatniego zdjęcia :)

      Usuń
  6. pieknie wygladasz. rozumiem ze masz duzo zajec ale troszke malo dodajesz tych wpisow w porownaniu z innymi blogerkami.. i tu widze piekne stylizacje tylko co z tego? skoro nikt nie moze ich wypróbować bo juz zimnooo a tu wszystko na upal:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ostatnio mam bardzo mało czasu, ale postaram się od września poprawić i częściej wstawiać posty :)

      Usuń
  7. Jakie ćwiczenia wykonujesz że jesteś taka mega szczupła? :) Jestem mniej więcej tego samego wzrostu co Ty i marzę o takiej sylwetce jaką Ty masz :) Zdradzisz mi co takiego robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonuję od czasu do czasu ćwiczenia na różne partie ciała, ale w większości to zasługa genów :)

      Usuń
  8. kombinezon jest śliczny!

    ___________________
    ps, a u mnie? klasyka w modzie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wszystkie stylizacje !! Zazdroszczę koncertu na jakim byłaś ;)). A moglabys w kolejnym poście napisać troche o pielęgnacji swoich włosów bo masz naprawdę piękne ;*:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaję dużo pytań na ten temat, postaram się zrobić niedługo post o tym :)

      Usuń
  10. a można wiedzieć czy cieniujesz u niej trochę włoski czy może mówisz jak konkretnie ma Ci podciąć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje ! szory i kombinezon są wspaniałe !
    ale Twoja figura najlepsza *.*

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne spodenki, super look :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda Twoja stylizacja jest genialna, masz świetny gust! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że masz iphona, jaki to model? Ja myślę nad 5s

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zestawienie!
    Biały komplecik- wow! Zakochałam się w nim!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak poprawka? mam nadzieje ze zdana!
    Kiedy nowy post ze stylizacjami jesiennymi?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam jeszcze wyników, ale też mam taką nadzieję :)
      Posty jesienne wkrótce się pojawią :)

      Usuń
  17. kied nowy post?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetlny look !
    Trzymam kciuki za poprawkę !


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Widac ze juz bardzo zaniedbalas bloga. Faktycznie w porownaniu do innych blogerek posty dodawane przez ciebie zauwazyc mozna raz na rok. Powiedz wszystkim czy może już chcesz zakonczyc blogowanie? ??

    OdpowiedzUsuń
  20. będzie post o pazurkach? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, bardzo dobrze że dodałaś te kilka zdjec bo są swietne:) a kombinezon genialnie na tobie leży:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szorty wyglądają niesamowicie i ten kolor !
    Niesamowicie wyglądasz w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.