SUMMER SUNSET

20:54

Hej kochani! Niedziela dzisiaj piękna, słoneczna i w moim przypadku baardzo leniwa. Przychodzę do Was z wygodną letnią propozycją. Ubrałam koronkowe szorty (tak wiem, dostanę milion komentarzy, że są za duże, pogrubiają itp., natomiast ja lubię taki fason, uwielbiam nieco większe i luźniejsze ubrania, nie wszystko musi być idealnie dopasowane i podkreślające kształty), dobrałam do nich szarą bluzkę, która odkrywa ramiona i piękne sandałki ze złotymi blaszkami. Podczas zdjęć mi i mojemu fotografowi towarzyszył dobry humor, możecie więc zobaczyć nieco więcej zdjęć niż zawsze :D
Piszcie, komentujcie jak Wam się podoba :*

szorty - KLIK
top - KLIK
sandałki - SECRETOUTLET


42 komentarze

  1. śliczna kobieta z ciebie , zazdroszczę ci długich nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem te szorty naprawdę bardzo Ci pasują :) A top jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie najlepsze ;) Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej super ten top :) Chętnie bym go kupila od ciebie jak ci sie znudzi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki najlepsze <3
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. podwinięty top jak u paulinye i mam wrażenie, że przez to jakoś te spodenki nie współgrają.

    ~O.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie- rewelacja!! ;d musisz dodawać więcej takich ;d
    Świetnie się prezentujesz, zazdroszczę urody i figury. Sledze Twojego bloga już jakiś czas i z niecierpliwością czekam na nowości :)
    Całuje gorąco i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się szorty!


    ps. a u mnie? BOYFRIEND JEANS - czyli jak i z czym je nosić;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szorty sa genialne :*
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana Tej figury to wciąż Ci zazdroszczę, chyba powieszę sobie Twoje zdjęcie na ścianie, będzie dla mnie motywacją, gdy będę otwierać kolejnego batonika :P hehe szorty są przeurocze, mnie mega szarnęły za serducho i wcale nie muszą być idealnie dopasowane, luz i wygoda przede wszystkim teraz :) gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten top jest swietny , na Tobie wyglada duzo lepiej niz na zdj w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te spodenki i moim zdaniem o wiele lepiej wyglądają, kiedy są nieco luźniejsze, niż bardzo dopasowane :) Super, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A może będzie jakaś sytlizacja z jeansową kurtką? Pięknie wyglądasz a świetna opalenizna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była jakiś czas temu ze spódnicą maxi :)

      Usuń
  14. Czym pielęgnujesz włosy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic szczególnego, po każdym myciu jedwab lub jakieś serum na końcówki, co jakiś czas używam maski z Bingospa :)

      Usuń
    2. jaką farbą farbujesz włosy ??? Ładny kolor. :)

      Usuń
  15. Gdy zamawiasz na stronie "choices", w jaki sposób płacisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpracuję z firmą, więc załatwiamy to meilowo :)

      Usuń
  16. Czy możesz powiedzieć mi, jaka jest jakość rzeczy z Sheinside?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobra, porównywalna z ciuszkami w naszych sieciówkach :)

      Usuń
    2. jakość jest beznadziejna ciuchy śmierdzą jak w chińskim tanim sklepie po 1 praniu rzeczy nadają się tylko do wywalenia ... mi się ciągle takie trafiały i juz omijam tego typu zakupy

      Usuń
    3. Prawie połowa mojej szafy składa się z ciuchów właśnie tych marek i tylko raz zdarzyło mi się żeby ciuch miał brzydki chiński zapach, co z resztą nie jest dla mnie problemem bo po wypraniu wszystko było ok :)

      Usuń
  17. pieknie wygladasz :). szkoda ze mi się trafiały beznadziejne ciuchy z tych marek ... :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog ! ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie .
    http://beautybysandramagdaleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się sandałki;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy post? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Długo czekasz na przesyłkę od choies? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ! Piękna jesteś i jak zawsze cudownie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy ja wiem, czy takie szorty pogrubiają? Chyba nie bardzo, właśnie ciekawie wyglądają i na pewno są wygodne. :)
    Zdjęcie takie naturalne i widać, że przyjemnie Ci się pozowało :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedy nowy post ? :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.