3 propozycje sukienek na wesele

19:41



Witam i od razu przepraszam za długą nieobecność. Praca i prywatne sprawy nie pozwoliły mi na blogowanie, dlatego chcąc nadrobić mam dla Was dzisiaj aż 3 stylizacje, które są propozycjami na wesele. Biel, beż czy pudrowy róż są kolorami idealnie pasującymi na wesela czy też inne imprezy okolicznościowe podczas letnich, gorących miesięcy. W jednej z sukienek ubrana byłam na weselu, które odbyło się w zeszły weekend. Ciągle bardzo dużo dzieje się w moim życiu, ale wolę mieć dzień zajęty czymś pożytecznym niż cały dzień leżeć i nic nie robić. Dlatego też wybaczcie, że jest mniej postów na blogu, mniej zdjęć na instagramie i facebooku, że nie odpisuję od razu na komentarze czy wiadomości - będę nadrabiać! :) Przez czas mojej nieobecności przybyło mi dużo nowości w szafie, zdjęcie nowych ciuszków możecie zobaczyć na moim Instagramie. Niebawem wszystko pokażę na blogu w stylizacjach. 
Piszcie co sądzicie! Który zestaw podoba Wam się najbardziej?
Buziaki :)

pudrowa sukienka - KLIK / biała sukienka - KLIK / beżowa sukienka - KLIK
(wszystkie sukienki są aktualnie przecenione)

kopertówka - KLIK





Mam dla Was świetny konkurs z SHEINSIDE, w którym możecie wygrać sukienkę, okulary lub bikini!
Zasady są proste:
1. Polub stronę Caathleen;
2. Polub stronę SheInside;
3. Udostępnij PUBLICZNIE zdjęcie konkursowe;
4. Zarejestruj się na stronie Sheinside 
TUTAJ;
5. W komentarzu (na moim fp) wpisz swój email z rejestracji.

Zwycięzca wygrywa aż dwie dowolnie wybrane przez siebie rzeczy, które możecie wybrać TUTAJ

Konkurs trwa do 29 lipca.
Aby przejść do konkursu należy kliknąć w baner poniżej :)

32 komentarze

  1. Swietna masz figure. Na wesele zalozylabym ta bezowa lub rozowa. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze pierwszy Twoj post , w ktorym nie podoba mi sie zadna ze sukienek ... :( mam niedlugo wesele i myslalam nad inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  3. w jakiej bylas na weselu sukience?

    OdpowiedzUsuń
  4. zamawiając sukienkę beżową nie spodziewałaś się, że będzie, aż tak wycięta, czy z góry planowałaś, że będziesz ubierać coś pod spód? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że będzie troszkę mniej wycięta niestety :)

      Usuń
  5. wszystkie cudne
    ale najbardziej podoba mi się pierwsza z białą sukienką

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. TRZECIA SUKIENKA JEST SUPER ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza stylizacja najlepsza;)
    już obserwuję teraz twoja kolej;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Figura oczywiście świetna i blog też interesujący, ale zupełnie nie rozumiem dlaczego wszystkie sukienki (no może oprócz tej na jedno ramię) są tak pogniecione... Przede wszystkim psuje to ich urok i żadna nie nadaje się na wesele w takiej postaci. Myślę, że do zdjęć, warto poświęcić 5 min na prasowanie (nie uwierzę, że pogniotły się "w drodze" - bo na pewno nie w takim stopniu)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie sukienki sa swietne, sliczna kobieta z Ciebie, super figura.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi ta bezowa nie przypadla do gustu.Pudrowa i biala sa swietne,takie delikatne i dziewczece <3

    OdpowiedzUsuń
  11. skąd druga kopertowka?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamawiajac ubrania z tej strony mozna zaplacic za nie przy odbiorze? Nie nam zadnego konta w bamku ani nic z tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne sukienki! Uwielbiam takie stylizacje, lekkie i kobiece :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza i druga sukienka genialne :) Ślicznie w nich wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza i druga propozycja najbardziej mi się podoba ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne sukienki:) Najbardziej przypadła mi do gustu trzecia.
    Ale jest jeden minus - sukienki są wymięte :/ Prowadząc bloga o modzie powinnaś mieć to na uwadze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. czy ta nowa sukienka biala z bershki ktora pokazalas na instagramie to taka z falbankami na ramionach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko fajnie ale bialej sukienki nie zklada sie na wesele :) jedynie wlasne

    OdpowiedzUsuń
  19. Inspirujesz mnie każdym swoim postem :*

    OdpowiedzUsuń

  20. Jaki staniczek zakładasz do sukienek Np z odkrytymi plecami? Jakiś samonośny polecasz, szukam ale boje sie kupic:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie wybrałabym pudrowy róż i strasznie zazdroszczę nóg!
    Zapraszam na bloga na którym udzielam się ja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, czy z tej strony można zamawiać ciuchy na adres do Polski?Jakie są koszty przesyłek?
    Piękne sukienki i Ty również piękna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Biały kolor zarezerwowany jest dla Panny Młodej. Nie rozumiem dziewczyn które na siłę kupują białe sukienki na wesele, jest tyle kolorów przecież O.o

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.