WHITE, GREY & BLACK

20:11

Cześć! 
Co u Was słychać kochani? Też tak upalnie za oknem? W moim mieście w ostatnich dniach temperatura nie spada poniżej 30 stopni. W dzisiejszym zestawie moje 3 ulubione kolory - biel, szarość i czerń. Najwięcej ich w mojej szafie. Asymetryczne spodenki w wersji czarnej już widzieliście kilka postów wcześniej na blogu, bardziej jednak przemawiają do mnie te w jasnym kolorze. Kolejny raz prosty t-shirt, czarne szpilki i ulubiona kopertówka XXL. 
A wszystkim anonimowym znawcom mody, którzy uważają, że moje stylizacje są zwyczajne i monotonne, uwierzcie mi - w prostocie tkwi piękno :)



szorty - KLIK
torebka - KLIK
t-shirt - TERRANOVA
szpilki - STRADIVARIUS
okulary - H&M




Jeszcze coś dla fanek makijażu. Pytałyście o paletkę i pędzle. Paletka zawiera 32 cienie do oczu, 4 kolory różu i 16 kolorów do ust. Cienie i róże są dobrej jakości, błyszczyków jeszcze nie próbowałam na sobie. Ogólnie jestem z niej mega zadowolona i już się z nią nie rozstaje. Bardzo polecam także zestaw 24 pędzli do makijażu, długo wahałam się czy je zamówić, wątpiłam w ich jakość, ale w końcu zamówiłam i nie żałuję! Są świetne, zwłaszcza pędzelki do cieni czy różu, bronzera. W dodatku są w pięknym różowym etui, więc nie będą się pałętać w torebce czy kosmetyczce. Warto jeszcze wspomnieć o cenie, ponieważ kosztuje niecałe 60zł! W sklepie za taką cenę można kupić góra 3 pędzle. Oczywiście nie rozstaje się też z moimi ulubionymi pędzlami Hakuro, ale te będą idealnym uzupełnieniem kolekcji.


paletka - KLIK
zestaw pędzli - KLIK

50 komentarze

  1. cudo *_*. uwielbiam Twoje stylizacje. Inspirujesz mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie - w prostocie tkwi piękno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna paleta :) u mnie jest 30 stopni a jest 20:32;/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz racje nie zawsze warto kombinować, to wlasnie takie proste stylizacje kazda z nas nosi kazdego dnia i to wlasnie takimi stylizacjami mozemy sie zainspirowac. a nie takimi ktorych zadna z nas nie zalozylaby .

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są przepiękne ;) less is more! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz idealnie kochana:*
    Też czekam na te szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy zamawiając z tej stronki Shenside mogę robić przelew normalnie z polskiego konta czy jakoś inaczej się płaci? Proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja uwielbiam Twoje proste stylizacje ! : ) Pozdrawiam, jak zawsze pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz normalnie ze swojego konta bankowego lub przez paypal :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też czekam na te spodenki tylko czarne :) ty we wszystkim tak idealne wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, zgadzam się w prostocie tkwi piękno, ale w tej stylizacji nic do siebie nie pasuje,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko potwierdza, że nie znasz się na modzie. bawełniana bluzka przypominająca piżamę pasuje do eleganckich spodenek i szpilek? niezłe poczucie stylu

      Usuń
  12. Pędzle są świetne :) Spodenki to hit tego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacja swietna :* mam pytanie czy na codzien chodzisz w szpilkach czy zamieniasz je na jakies plaskie obowie,?

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie proste a zarazem eleganckie zestawy dlatego będę tutaj częściej zaglądać. Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie na nowy post http://thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie kupiłaś te buty które ostatnio wrzuciłaś na instagram?

    OdpowiedzUsuń
  16. Z taką figurą nawet w worku na ziemniaki wyglądałabyś rewelacyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że Ci wielcy znawcy mody, nigdy nie pokazują swoich pomysłów, tylko potrafią tak ładnie krytykować :P boskie są te asymetryczne spodenki, same w sobie się bronią, nie potrzebują jakiś zbędnych ozdobników :) Wspaniale kochana! :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :) Również miłego dnia życzę :*

      Usuń
  18. WSPANIAŁE POŁĄCZENIE, PIĘKNIE

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, często zdarza Ci się chodzić do kosmetyczki? Jeśli tak to z jakich zabiegów najczęściej korzystasz? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ciekawe pytanie :) i te spodniczki twojego projektu kiedy beda dostepne i mniej wiecej ile kasy trzeba uszykowac?

      Usuń
    2. Kiedyś chodziłam do kosmetyczki, teraz kształcę się na kosmetologa, więc wszystkie zabiegi wykonuję sobie sama :)

      Usuń
    3. Natomiast jeśli chodzi o spódniczki, uzbrójcie się kochane w cierpliwość na kilka dni, postaram się jak najszybciej Wam je pokazać :) Dodam, że na sprzedaż będą nie tylko spódniczki :D

      Usuń
    4. :) A czy mogłabyś napisać specjalnego posta na temat Twojej domowej pielęgnacji, zabiegów na twarz i ciało jakie stosujesz i jakie nam polecasz i trików? :) Myślę, że nie tylko ja jestem ciekawa ;-)

      Usuń
  20. kiedy nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja ;) Świetne połączanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. a skad dziewczyny wiedza o sprzedazy twoich spodniczek ? mozna wiedzieć cos wiecen na ten temat. ? zakladasz swoj sklep ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dajcie mi kilka dni i wszystko napisze na moim fanpage na facebooku, na blogu również pojawi się post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A post o pielęgnacji jak wyżej też będzie? :D

      Usuń
  24. gdzie najlepiej kupic prostownice babyliss? allegro czy lepiej jakis sklep?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy mi bardzo nad odpowiedzią, ponieważ przymierzam sie do zakupu :)

      Usuń
    2. Na allegro albo poszukaj na takich stronach jak ceneo.pl albo skapiec.pl tam są oferty danego modelu z różnych sklepów i można zobaczyć gdzie jest najtaniej :)

      Usuń
  25. kiedy nowy post ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy nowy post?:) zrob prosze post ze spodenkami bezowymi z sheinshide:) chcialabym zobaczyc jak wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro nowy post, ze spodenkami beżowymi też się pojawi niedługo :)

      Usuń
  27. http://www.vinted.pl/members/249479-yzf czyżby ktoś podkradał Twoje zdjęcia? ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki rozmiar spodni zamawiasz z bershki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak zawsze wspaniale wyglądasz:* pudełko z cieniami i różami super:)

    OdpowiedzUsuń
  30. raaany, jaka figura *.* jak można być tak szczupłą i mieć taki biust? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz, śliczne są te asymetryczne spodenki, pamiętam jak bardzo podobały mi się w tamtym roku (właściwie w tym jest tak samo, nadal bym je chciała :)).
    A różowe pędzle wyglądają bardzo ciekawie, raczej rzadko kiedy spotyka się takie włosie.

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.