MAXI SKIRT

21:12

Cześć misiaki!
W końcu chwila wolnego, dodaje więc obiecaną letnią stylizację. Strasznie dużo mam ostatnio na głowie, ale mimo wszystko staram się dodawać posty i w miarę możliwości odpisywać na komentarze i wiadomości (bądźcie wyrozumiali i nie piszcie mi, że zaniedbuję bloga, skoro pod większością pytań jest moja odpowiedź). Chcę już wyjechać za granicę i odpoczywać z drinkiem przy gorącym słońcu!
Jeśli chodzi o zestaw - maxi spódnica, którą zobaczycie poniżej skradła moje serce :) Nie sądziłam, że kiedykolwiek przekonam się do takiej długości. Według mnie stylizacja dzięki niej nabrała kobiecości i wdzięku. A Wy co sądzicie? 
Piszcie w komentarzach jakie stylizacje chcielibyście zobaczyć na blogu :)

spódnica - KLIK
gorset - KLIK
kurtka - DENIM CO


I kilka ostatnich zdjęć z telefonu:

szorty - KLIK
bikini - KLIK
moje nowe cuda zamówione na ebayu <3
spódniczka mojego projektu - niebawem w sprzedaży!

45 komentarze

  1. Stylizacja przepiękna!! Spódnica faktycznie śliczna :) Buciki z eBaya jakiej są firmy, mogłabyś napisać proszę? Są mega!!! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Woww ale wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wyszło, a stylizacje moze dodawac wszytskie nawet te niby zwykłe, codzienne - to swietna inspiracja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, rewelacyjna spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor i krój tej spódnicy : ) A gdzie sie wybierasz na wakacje, jesli można wiedzieć? :)

    Pozdrawiam!
    ebu-eba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, a spódnica Twojego projektu boska! :)
    Mogłabyś już teraz podać jej cenę i gdzie będzie dostępna?
    Kasieńko, masz cudną figurę! Mogłabyś podać swoje wymiary? :D Też chcę popracować nad ciałem, a Twoja figura będzie dla mnie motywacją! :)
    Czekam z niecierpliwością na nowe posty!
    Buziaczki! ;*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz napisz do mnie na facebooku :) W następnym poście za kilka dni napiszę więcej o tych spódniczkach, podam gdzie będzie można je kupić i za ile :)

      Usuń
  7. Boska stylizacja !;))
    A mogłabyś zrobić post o kosmetykach jakich używasz do włosów ??;))
    Bo są naprawdę zadbane i piękne a mówiłaś że prostujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie mam trochę za dużo spraw na głowie, ale jak tylko znajdę czas to postaram się zrobić taki post :)

      Usuń
  8. świetna stylizacja !!

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie chciałabys sprzedac tej sukienki: http://caathleen.blogspot.com/2013/08/last-days-of-summer.html :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakiego podkładu używasz? bardzo ładnie i naturalnie wygląda! :)) a stylizacja - świetna

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie dodałaś zdjęcia przodem, bo nie widać dokładnie jak bluzka komponuje się ze spódnicą:) masz super figurę, tylko pozazdrościć :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta spódniczka jest fantastyczna! a ten rozporek po boku dodaje mega zmysłowości i tajemniczości, no rewelacja! :) Świetnie kochana wyglądasz, udowadniasz, że nie tylko w wersji mini można kobieco wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spódniczka, pięknie na Tobie leży. Nigdy nie myślałam nad zakupem takiej długości bo uważam, że przy moim 164 cm. nie wypada chodzić w takiej długości, jednak - zakochałam się w tej ! Nie wiesz może czy dostępna jest gdzieś w kolorze czarnym ? Jaki rozmiarek posiadasz jeśli to nie tajemnica ;)
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj na sheinside, może tam będzie :) Ja mam rozmiar S tej spódnicy. Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Stylizacja bardzo mi sie podoba :) mam pytanie czy cwiczylas cos? Mialas diete ? Głównie mi chodzi o brzuszek. Z gory dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie przez brak czasu nie ćwiczę regularnie tylko raz na jakiś czas, raczej nie przestrzegam żadnej diety, mam taką przemianę materii :)

      Usuń
  15. Czy bikini dobrze się trzyma na piersiach ? Jaki masz rozmiar ? Polecasz ? Ile dalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozmiar S, dobrze się trzyma i polecam :) Pod spodem jest link, na złotówki około 55zł :)

      Usuń
    2. a ile sie czeka na przesylke z tej strony ?

      Usuń
    3. ja przewaznie czekam 2 tyg :)

      Usuń
    4. Ja też coś koło tego czasu :)

      Usuń
  16. Super wpis, super stylizacje, wszystko super ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy mnowy pościk? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś koło środy postaram się wrzucić :)

      Usuń
  18. ślicznie wyglądasz !

    peiczakos.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta maxi boska, ma świetny kolor! Bluzeczka koronkowa cudowna, całość zachwycająca ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. hej kiedy post kiedy te rzeczy na sprzedaz?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak myslisz co mozna kupic chlpakowi na urodziny?

    OdpowiedzUsuń
  22. wrzuc stylizacje wlasnie z ta spodniczka twojego projektu:) ty mieszkasz na wsi jesli mozna wiedziec?:) super wygladasz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w mieście :) Zaraz pojawi się post

      Usuń
  23. Świetny outfit, bardzo podoba mi się sposób wykończenia gorsetu : ) a buty z ebaya są przepiękne : )

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.