SPORTY LOOK

19:38

Witam na nowo kochani! 
Po dwutygodniowej nieobecności wracam do blogowania. Ostatnie posty zdominowały stylizacje eleganckie, w których główną rolę grały szpilki w zestawie ze spódniczką czy sukienką. Mam więc tym razem dla Was coś wygodniejszego. Zapraszam Was do oglądania zdjęć, ja tymczasem uciekam do książek i notatek, wielkimi krokami zbliża się sesja i trzeba niestety wziąć się do nauki :(
Dajcie znać czy zestaw Wam się spodobał :*



Zapraszam do śledzenia mnie na Facebooku i Instagramie! :)
                                     
Instagram

bluza - TUTAJ
dresy - BERSHKA
buty - CONVERSE (SIZEER)



83 komentarze

  1. Idealnie kochana! Ale masz figurę, super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matkoo jakas ty piekna!!!! jaka figuraaa

    powiedz prosze ile trzymasz szamponetke na wlosach? bo chce taki kolor jak Ty!!

    jestes moja inspiracja:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30minut na odrosty, 25 minut na całość:)
      Dziękuję! :*

      Usuń
    2. dziekuje piekna za odp:*

      Usuń
  3. cudownie! :))
    nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz fajny brzusio i wgl ta figurka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boziu jaka figurka! można sobie pozwolić na takie bluzki wygladasz cudownie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś *.*
    Dawno kupowałaś te dresy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Więcej takich sesji !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty plus spodnie=mega dobre połączenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki masz rozmiar dresów? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! Super stylizacje! Śliczna jesteś! :)
    Mam pytanie dotyczące włosów. Jeśli farbujesz to jakim kolorem?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. depilujesz czymś brzuszek? :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. ćwiczysz coś?jeśli tak to napisz co :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zaniedbałam trochę ćwiczenia, ale ogólnie tak:) Głównie Mel B, ale też przeróżne ćwiczenia ABS na youtubie :)

      Usuń
  13. Prostujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niszczą Ci się ? Bo mi od pewnego czasu od prostownicy końcówki wlosow zaczęły sie wywijać na wszystkie strony i wg nie da sie tego wyprostowac. Podcinasz często?

      Usuń
    2. Niszczą się, dlatego staram się jak najmniej prostować, a końcówki podcinam co 1,5 miesiąca. Spróbuj może jakiegoś kosmetyku termoochronnego przed prostowaniem :)

      Usuń
  14. a trampki za ile i gdzie kupowałas?:) piękna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana czym depilujesz nogi (jeśli oczywiście można zapytać!) i jakich balsamów do ciała i nóg używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Depiluję nogi zwykłą maszynką, po wosku i depilatorze mam podrażnienia, a balsamów używam przeróżnych, nie mam żadnego konkretnego ulubieńca :)

      Usuń
  16. jaki masz rozmiar stanika i gdzie kupujesz staniki? bo jestem tu nowa, przejrzałam caluśki Twój cudowny blog i pięknie komponują Ci się piersi w sukienkach bez ramiączek! :) jestem aż tego zdziwiona i bardzo ciekawa co robisz, bo sama mam z tym problem ! :D

    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staniki najczęściej kupuję w Esotiqu, dziękuję :*

      Usuń
  17. chodzisz na solarium ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do zakładki FAQ na górze strony :)

      Usuń
  18. Mogłabyś powiedzieć ile ważysz?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wróciłaś z nową energią - widać to na zdjęciach ;))
    a co do reszty, używasz może czegoś na objętość włosków, czy same w sobie są takie uniesione od nasady ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suszę włosy głową w dół - to wszystko :)

      Usuń
  20. Jestem tu nowa od wczoraj. Przejrzałam wszystkie posty od początku do dzisiejszego!
    I byłam zachwycona Twoim blogiem!
    Ale już powoli zmieniam zdanie, bo na jedne pytania z góry odpowiadasz, na drugie nie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się odpowiadać na prawie wszystkie pytania, nie odpowiadam na te, które są zbyt osobiste dla mnie lub na te, które po prostu nie mają sensu. Poza tym nie siedzę cały czas na blogu, mam teraz mnóstwo nauki do sesji i nie mam możliwości co chwilę odpisywać na komentarze.

      Usuń
  21. Hej :) Mam pytanie. W jakim mieście studiujesz kosmetologie i jakie przedmioty musiałaś zdawać na maturze by dostać się na ten kierunek? Z góry dziękuje za odpowiedz :)
    A stylizacja świetna. Jesteś piękną dziewczyna i masz świetną figurę!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuję w Poznaniu, na maturze zdawałam biologię i chemię :)
      Dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  22. hej :-) jestes moja inspiracja, uwielbiam Cie poprostu :) zerkam na Twojego bloga codziennie, po kilkanascie razy :D ale ostatnio zabraklo mi takich stylizacji, w ktorych chodzisz na codzien :( chodzi mi o to, ze dodawalas posty z samymu sukienkami :) a raczej na codzien, nie chodzisz tak ubrana :-) i chciala bym aby nastepna stylizacja byla wlasnie taka codzienna :-)
    piekna jestes, usielbiam Cie :-) jak zaczelam obserwowas Twojego bloga, zaczelam cwiczyc i wzielam sie za siebie :)
    Dziekuje! ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję w następnym poście również dodać codzienną stylizację :)
      Dziękuję ślicznie za przemiłe słowa Kochana :*

      Usuń
  23. kurcze, właśnie miałam w planach podobny sportowy look :)
    świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz:)
    dresy będa moje!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Kasiu :) od dawna śledzę Twojego bloga i z niecierpliwością wyczekuję kolejne posty ;) jednak nigdy nie dodałam żadnego komentarza...Jesteś bardzo zgrabną kobietą! Wcale nie dziwię się, że nie odpowiadasz na wszystkie pytania, bo gdy sama czytam niektóre komentarze, to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać z ludzkiej głupoty :) sama jestem studentką i wiem ile czasu zajmuje studiowanie, jednak niektórzy chyba nie zdają sobie z tego sprawy, oczekując od Ciebie, że będziesz na blogu 24h/dobę ;) jak każdy chcesz poświęcać czas zarówno znajomym, drugiej połówce czy w spokoju obejrzeć ulubiony serial ;) więc nie zważaj na głupie komentarze, bo najbardziej wypowiadają się ci, którzy najmniej wiedzą o modzie i życiu :) jejuu ale się rozpisałam... powodzenia w dalszym blogowaniu! ;* i czekam na kolejne posty :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ktoś mnie rozumie! Cieszę się, że postanowiłaś się odezwać, lubię kontakt z osobami, które regularnie odwiedzają bloga, nawet ten anonimowy :)
      Dziękuję bardzo i przesyłam buziaki :**

      Usuń
  26. Świetnie wyglądasz w takiej luźnej codziennej stylizacji :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. czesc Kasiu :-) mam takie pytanie ;) myslisz,ze takie spodnie dresowe jak masz w ostatnim poscie mozna ubrac do szkoly, jako spodnie na codzien? jesli tak to, co mozna do nich ubrac? :) z gory dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam i caluje ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak :) Ja dobrałabym biały t-shirt i np. jeansową katankę lub czarną ramoneskę :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  28. Piękna!!!! :*
    Dresy są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej. To te same dresy? http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductPage?initColor=800&catalogId=40259503&keyWord=Dresowe+spodnie+BSK+w+kolorze&categoryId=706512&langId=-22&productId=3546170&storeId=45109524 bardzo proszę o odpowiedź. PS> WYGLĄDASZ ŚWIETNIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. perfekcyjny strój i perfekcyjna figura ! ;oo
    pozdrawiam serdecznie;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, pięknie wyglądasz! super figura:)

    OdpowiedzUsuń
  32. cuuudownie! pelen zachwyt :):):)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Twój styl ;) zawsze z niecierpliwością czekam na kolejny post ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kiedy cos na vinted? ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. kiedy cos na vinted?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w weekend, zobaczę jak wyrobię się z nauką :)

      Usuń
  36. Kochana, napisz prosze, co nosisz w torebce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic ciekawego w torebce nie noszę, ale pytanie pojawia się już po raz kolejny więc na pewno telefon, portfel, kosmetyczka, lusterko, szczotkę do włosów, gumkę i wsuwki, ewentualnie jakieś małe perfumy lub mgiełka do ciała :)

      Usuń
  37. oki :) milej nauki ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zawsze to jakaś odmiana, odskocznia od elegancji :) A takim wydaniu też Cię kupuję, wyglądasz czadowo! Mamo, kiedy ja będę miała taki brzuszek? :( Aż marzy mi się wskoczenie w taki króciutki topik... grrrrrr :) Miłego dzionka kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  40. jakie kolory dominuja w twojej szafie? masz jakies swoje ulubione wzory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością biały, szary i czarny, ale ostatnio pojawiło się dużo kolorów i kwiatowych wzorów :)

      Usuń
  41. Świetny post :*
    Zapraszam do mnie ;)
    moze obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. no dziewczyno olsniewasz urodą i figura;)
    co powiesz na wspolna obserwacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  43. czesc kochana ;* wiem ze masz teraz malo czasu ale mam do ciebie małe pytanie :), czy dordziłabyś mi do czego można ubrać takie białe lub koronkowe body, nie ma za bardzo w szafie spódniczek, czy nadają się one takze do czegoś innego? jezeli masz jakis pomysł to prosze daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Body pasują do wszystkiego, jeśli nie do spódniczek to np. do jeansów i klasycznych szpilek, do szortów i tenisówek, możliwości jest wiele :)

      Usuń
  44. kiedy cos na inatagrama dodasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz bardzo pięknie, stylówka jest cudowna, idealna inspiracja:)
    Z przyjemnością Cię poobserwuję:)

    Całuję:*

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. hej, czy jest możliwość skontaktowania się z Tobą mailowo ? :) nie mam konta na facebooku ani innym portalu, a chciałabym z Tobą wymienić kilka zdań ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. a kiedy nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ile masz lat? Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.