SIMPLE ELEGANCE

21:12

Dobry wieczór!
Kolejna elegancka, ale prosta zarazem stylizacja, tak jak lubię. Pokochałam ostatnio koszule nieco luźniejsze, które nie przylegają idealnie do ciała, beżowa z czarnymi wstawkami ze zdjęć poniżej jest moją kolejną zdobyczą, zaraz po miętowej z tego postu. Na mojej liście 'Muszę mieć' od dawna były również klasyczne szpilki, dlatego postanowiłam skompletować szafę w dwie pary i myślę, że na nich się nie skończy. Przepraszam za taką powagę na twarzy, byłam już po prostu zmęczona, w dodatku obawiałam się, że zacznie zaraz padać. 
Oglądajcie zdjęcia i komentujcie! Buziaki :*


koszula - SHEINSIDE
spodnie - SHEINSIDE
szpilki - MIASTOBUTOW.PL
torebka - STRADIVARIUS


77 komentarze

  1. Piękna koszula i spodenki :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale push up nosisz.. na innych zdjęciach normalnie ładne małe piersi a tu.. ale spodnie śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Boziu Ty jesteś tak cudowna ze we wszystkim Ci pięknie, ale ta stylizacja jest również idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyglądasz zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy lepiej wyglądają po tym jak je podcięłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, elegancka stylizacja! Wyglądasz perfekcyjnie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. prosty ale bardzo elegancki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem koszula zapięta pod samą szyję z twoim rozmiarem biustu optycznie cię poszerza, a spodnie niestety spłaszczają pośladki. Poprzednie stylizacje były lepsze. Wybacz za słowa krytyki, ale jakoś rzuciło mi się to w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna uwaga, dzięki :)

      Usuń
    2. To nie jest słuszna uwaga. Przez tą stylizację zaczęłam obserwować Twój blog. Wyglądasz w tym zestawie zjawiskowo. Świetne ciuchy i piękna buzia.

      Usuń
  9. rzeczywiscie bardzo spodnie splaszczaja posladki, zle dobrany typ.. ale reszta jak najbardziej na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zestawienie :) mam pytnko odnosnie rozmiaru bucikow ?

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw prosty ale na pewno nie nudny! wyglądasz olśniewająco i mega kobieco! pozdrawiam:)

    http://blacknecklace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. idealnie <3 muszę stworzyc podobna stylizację tylko z czarna koszula i szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a czym robisz kreski ?:D jaki pedzelek i eyeliner?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eyeliner w takim słoiczku z Maybelline (jest w poście o kosmetykach), a pędzelek H85 z Hakuro :)

      Usuń
  14. jaki masz odcien podkadu z bourjois??

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super! Bardzo mi się podobasz w tej kolorystyce~!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy moszesz opisać proces zamówienia ze strony której kupowalas koszule i spodnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.plaamkaa.pl/2013/03/jak-kupowac-na-sheinside-com-instrukcja/
      Polecam przeczytać :)

      Usuń
  17. Jak zawsze ślicznie moja sąsiadeczko :* P.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale miazga :D super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. no właśnie, nie wiem czy to wina spodni, ale miałabyś idealną figurę z troszkę bardziej uwydatnionymi pośladkami ;) ale całość jest jak najbardziej ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. co robisz ze masz takie uniesione wlosy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic takiego, jedynie suszę włosy głową w dół :)

      Usuń
  21. Uwiebiam takie zestawy! Zdecydowanie czuję się w nich najlepiej, a Ty wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej Caathleen, jestem Twoją ogromną fanką i chciałabym się dowiedzieć ile masz cm w talii i biodrach oraz jakich używasz teraz perfum. Odpisujesz nielicznym, ale mam nadzieję, że mi odpiszesz ! pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w kolejnych stylizacjach :* buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak nie odpiszesz.. szkoda Kasiu

      Usuń
    2. Staram się odpisywać na wszystkie pytania :) W talii mam 62cm, w biodrach 84cm, a jeśli chodzi o perfumy to Marc Jacobs - Lola i DKNY - Be delicious. Dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
    3. Dziękuje za odpowiedź Kasiu i czekam na kolejne stylizacje ;*

      Usuń
  23. fantastyczny zestaw :) kolory w cudowny sposób podkreślają urodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. prosze, napisz co nosisz w torebce! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz rewelacyjnie w tym stroju!:) Aż muszę przejrzeć Twoje wcześniejsze posty:)

    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna całość. :) Świetnie wyglądasz. Super figura. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedy cos na vinted?:P

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczna stylizacja,
    chcialabym sie dowiedziec (bo gdzies u Ciebie czytalam) czy Ty studiujesz kosmetologie w Poznaniu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na jakiej uczelni? Bo ja od pazdziernika zaczynam kosmetologie wlasnie w Poznaniu:)

      Usuń
  29. Super stylizacja:) Mam pytanko, jaki farny do włosów używasz, bo od dawna myślę o tym kolorze włosków:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz :)
    Obserwuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam Kasiu, wspaniała stylizacja. Koszula świetnie leży, chciałam ją kupić już dawno, ale martwiłam się o rozmar bo niestety jakoś nie mogą dobrać koszul na sheinside. Kupilam jedną, która miała za ciasne rękawy, możesz mi podać rozmar jaki kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedy post z koszula w serduszka?:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo się pojawi :)

      Usuń
    2. moze w nast poscie?:))

      Usuń
  33. Trafiona stylizacja prosto i elegancko!
    Ładne masz włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja, bardzo lubię takie zestawy, a koszula i torebka boska :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie przyprawzyciekolorami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  36. mialas kiedys tak ze zamowilas cos na choies i zrobili ze niedostepny na magazynie i musialas zamienic na inna rzecZ?

    OdpowiedzUsuń
  37. a kiedy cos na vinted?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po świętach może coś wrzucę, teraz kompletnie nie mam czasu, poza tym jestem teraz w rodzinnym mieście i nie mam wszystkich ciuchów ze sobą :)

      Usuń
    2. oki, czekam z niecierpliwościa :)

      Usuń
  38. jesteś prześliczna :) i przecudnie ci w beżu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. co ubrac na swieta? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ale dodalas nowy post...

    OdpowiedzUsuń
  41. super :)

    http://fashionbycarolinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. mogłabyś napisać, co robiłaś, aby Twój blog był bardziej popularny i żebyś miała więcej komentarzy? :) będę wdzieczna za odpowiedz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzałam inne blogi, komentowałam, udzielałam się i wstawiałam swoje stylizacje na różnych portalach typu modnapolka czy lookbook :)

      Usuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej moglabys podac jaki masz rozmiar spodni ? :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.