FLORAL

17:20

Cześć! 
Kwiatowe printy, pastelowe kolory to zdecydowane hity tego sezonu. W sklepach aż razi po oczach od ubrań w takiej kolorystyce. Gorset od Choies, który zobaczycie poniżej wprost uwielbiam! Doskonale barwi całą stylizację, obojętnie co do niego włożę. Dobrałam do niego delikatną, jasną spódniczkę, która bardziej nadaje się na lato, niż na tą porę i oczywiście nie był to mój ubiór tego dnia, zestaw jest po prostu letnią inspiracją. Od razu chciałam sprostować, że na zdjęciach, nie mam pojęcia dlaczego, moja skóra wyszła na bardzo opaloną, w rzeczywistości niestety taka nie jest :(
Całuję :*
                           



gorset - TUTAJ
spódniczka - BERSHKA
buty - BERSHKA





Choies-The latest street fashion

38 komentarze

  1. sliczna stylizacja ;) Ile masz wzrostu i ile ważysz obecnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz po prostu taki metabolizm, czy wykonujesz jakies ćwiczenia? :)

      Usuń
    2. ale chudzina z Ciebie :) wygodne są te buciki ? bo zastanawiam się nad kupnem podobnych ;)

      Usuń
    3. skróciłaś trochę włosy czy mi się wydaje ? ;)

      Usuń
    4. Mam taki metabolizm, ale ćwiczenia też wykonuję :)

      Usuń
    5. Tak, podcięłam końcówki :)

      Usuń
    6. A czy mogłabyś powiedzieć, jakie ćwiczenia wykonujesz? :)
      (jeśli już gdzies kiedyś o tym pisalas, to przepraszam)

      Usuń
  2. Gorset jest po prostu genialny, a Ty w nim prezentujesz się rewelacyjnie! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piękna ;)
    ale chyba Ci zimno było sądząc po gęsiej skórce na nogach ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno kupowalas spodniczke ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją na Vinted jakiś czas temu :)

      Usuń
  5. Jesteś niesamowitą inspiracją, naprawde wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz ;) u mnie nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz. Możesz powiedziec ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna stylizacja, ale figura jeszcze piękniejsza :)

    pozdrawiam
    moonczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny gorset, spódniczka zresztą też! Bosko wyglądasz!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są rewelacyjne, szkoda że się w takich zabijam po pięciu krokach :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorset jest piekny! wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyglądasz;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy pokazesz tato ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz ;o <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.wykop.pl/wpis/7136646/zakochalem-sie-naprawde-caathleen-ladnapani-dupecz/

    widzialas to ??

    OdpowiedzUsuń
  16. Naturalnie piękna - tyle ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie! WOW! nie moge się napatrzeć !
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy może chciałabyś sprzedać ten gorset? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź, proszę :)

      Usuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.