FIRST TATTOO

21:46

Pierwszy i na pewno nie ostatni :)

                                  


49 komentarze

  1. świetny ; ))
    planowałam sobie zrobić na żebrach, ale podobno bardzo boli. I tego właśnie boje sie
    najbardziej ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boli strasznie, ale tatuaż jest mały, więc trwało to na szczęście tylko 10 minut :)

      Usuń
    2. Ja też mam na żebrach napis, tylko troszkę wiekszy i w dwóch linijkach. I powiem szczerze, że nie bolało mnie prawie wogóle, może przez ostatnie 15 minut, ale do wytrzymania. Natomiast poprawka bolała strasznie.
      A tatuaż świetny ! ;)

      Usuń
  2. Skąd biustonosz?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie spodziewałabym się że bedziesz miala tatuaż jakoś tak do Twojej urody mi nie pasuje ale pewnie wyglada ładnie :) mnie boli od samego patrzenia ja nie nadaje sie na tatuaż.. :( pewnie by mi sie znudzil czy cos. chociaz ten napis do mnie trafił wazne ze nie sa to jakies duurne kwiatki czy motylki:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile płaciłaś? ;) jeśli chcesz to nie odpowiadaj ;D Jestem ciekawa, bo zamierzam zrobić tatuaż dokładnie w tym miejscu. Strasznie mi się podoba u Ciebie ;) Cudny jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Płaciłam 150zł

      Usuń
    2. Nie mogę się napatrzeć hehe ;)

      Usuń
  5. Jakoś trochę krzywo, ale nawet ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest krzywo, po prostu mam ręce w górze i skóra opina się na żebrach, dlatego tak może się wydawać :)

      Usuń
    2. Nie chodzi o ten spadek w dół, tylko wyrazy wyglądają krzywo, może przez czcionkę

      Usuń
  6. robiłaś w salonie ?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie moge sie doprosic o makijaz :D wiec moze napiszesz jaki podklad uzywasz i tusz do rzes? :) i krem ten sam czy inny? masz ladna cere ja mam same blizny ;/ i dlatego tak Cie mecze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem z nagraniem filmiku niestety, używam podkładu Bourjois Healthy Mix, a tusz do rzęs z Avonu Super shock, krem nadal ten sam :)

      Usuń
    2. a jaki odcien podkladu?:)) masz piekna cere..

      Usuń
    3. jaki jaki:))

      Usuń
  8. Jaki masz teraz telefon ? ;p odpowiedź !

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie pisałaś, że zepsuł Ci się telefon, jaki masz teraz ?;p

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny tatuaż:) podobają mi się tatuaże , ale tylko takie delikatne jak ten:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny tatuaz :) tez sie nad jakims zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny, marzy mi się podobny ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. tatuaż jest cudowny. :) jestem pod wrazeniem, tym bardziej ze sama planuje zrobic tuz po swietach, jednakze na zebrach jest to dla mnie zbyt duze wyzwanie, aczkolwiek jesli moge spytac, to moglabys powiedziec w ktorym miejscu robilas? tzn. jesli to nie tajemnica. Czy w Turku, czy w Poznaniu? poniewaz, szukam konkretnego salonu, bedzie to moj pierwszy tatuaz, wiec troszke sie boje, nie ukrwam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Robiłam w Kaliszu, studio Evil tattoo, bardzo polecam natomiast mają dużo zapisów i czekałam ponad miesiąc, ale naprawdę warto :)

      Usuń
  15. Śliczny masz ten tatuaż, ta czcionka bardzo fajna delikatna. Wiesz może czy robią tatuaże osobą niepełnoletnim ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny, bardzo podoba mi się czcionka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie delikatne tatuaże, sama mam w planach zrobić podobny. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1386581528292690&set=a.1375985279352315.1073741827.100008225671302&type=1&theater

    WIEDZIAŁA PANI O ISTNIENIUT EGO KONTA ?

    OdpowiedzUsuń
  19. dostanę jeszcze takie bikini z H&M? w Poznaniu?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie jest dokładne tłumaczenie twojego tatuażu ? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. jaką wielkość czcionki masz? też chcę tatuaż w tym miejscu i twój rozmiar czcionki wydaje się być idealny, ani mały ani duży:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny i bardzo delikatny :)
    napewno na jednym tatuażu się teraz nie skończy :)

    pozdrawiam i zapraszam również do siebie:
    http://paniemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka jest czcionka tatto i rozmiar? proszę o odpisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka czcionka masz zrobiony tatuaz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej mogłabyś napisać jaką czcionką wykonałaś swój tatuaż jest piękny :) ?!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej :) Jak określiłaś określiłaś odpowiednią wysokość tatuażu?

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.