ASYMMETRIC SHORTS

20:00

Pogoda skutecznie się popsuła, miałam na szczęście w zanadrzu stylizację sfotografowaną kilka dni temu, kiedy temperatura sięgała ponad 20 stopni. Zdążyliście pewnie zauważyć, że lubię łączyć ciuchy sportowe z eleganckimi, tak też jest w dzisiejszym zestawieniu i planuję kilka kolejnych takich. Luźna sportowa bluzka z napisem Geek skomponowana z asymetrycznymi spodenkami i klasycznymi szpilkami jest połączeniem, które bardzo polubiłam. Całość uzupełniłam złotymi dodatkami. 
Jak Wam się podoba? :)



bluzka - SHEINSIDE
szorty - SHEINSIDE
szpilki - MIASTOBUTOW.PL
okulary - BIEDRONKA



FOLLOW ME ON INSTAGRAM

koszula - TUTAJ
szorty - BERSHKA

50 komentarze

  1. muszę niestety przyznać, że jest to jedna z Twoich gorszych stylizacji :(
    Głównie ten pasek psuje wszystko... buty, też wg mnie średnio tu pasują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słuchaj wielkich znawców i krytyków mody, wyglądasz świetnie bawisz się modą i o to chodzi! Super!! :*

      Usuń
    2. Czyli w komentarzach wolno pisać tylko jak cudownie wygląda itp. ??

      Usuń
    3. Zgadzam się w 100% z poprzedniczką. Bez paska i nie te buty

      Usuń
  2. pasek wszystko psuje, jest świetny lecz nie przy tym połączeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna jesteś! ;) Masz świetną figurę
    Te okulary na prawdę są z biedronki? Ile zapłaciłaś? Właśnie takich szukam

    http://blog-amandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygladasz:D i super lakier do paznokci:) skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lakier hybrydowy z Semilaca :) Dzięki :*

      Usuń
  5. według mnie wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na choies jest twoje zdjecie takze z tym czarnym gorsetem z poprzedniej stylizacji. moim zdaniem najlepiej wyglądasz w eleganckich stylizacjach takich jak np ta poprzednia z gorsetem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się Twoje włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jesteś piękną dziewczyną i lubię Twój styl. Jednak uważam, że te szorty "schowały" Ci biodra co wygląda jak byś miała chłopięcą sylwetkę. Luźna bluzka natomiast poszerzyła CI ramiona. Niezbyt dobrze wygląda takie połączenie. Ale to tylko moje zdanie, mam nadzieję, że przyjmiesz je jako konstruktywną krytykę.

    Pozdrawiam!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, rozumiem że każdy ma swoje zdanie i dziękuję za opinie :) Ja natomiast lubię nosić luźne ubrania, nie zważając na to czy mnie coś poszerza czy nie :)

      Usuń
  9. jak zamawiasz ciuchy z SHEINSIDE, przez internet? czy odwiedzasz sklep ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mam rozumieć ,że okulary są z biedronki supermarketu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spodenki są boskie, na twojej figurze prezentują się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz rewelacyjnie! Sama zaopatrzylam się w te spodenki i jetsem bardzo zadowolona :) powtarzam się, ale figurę masz boską!

    OdpowiedzUsuń
  13. daj cos na vinted :)))))) prosze a i co kupilas w rossie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kupiłam, pokażę po całej promocji :)

      Usuń
  14. Kochana boskie połączenie! Uwielbiam, najlepiej ;-) Aaaa i pazurki śliczne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Możesz częściej dodawać posty na blogu? Było by miło. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie chcialabys sprzedac tej kopertowki brazowej http://caathleen.blogspot.nl/2013/08/last-days-of-summer.html?m=1 ?

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz! :)
    zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego tak rzadko wstawiasz posty na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  19. I na dodatek nie odpisujesz na komentarze .. Skoro ktoś zadaje pytanie, to nie uważasz, że ta osoba oczekuje od Ciebie odpowiedzi? A jeśli chodzi o stylizację to mega dobra. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog jest moją pasją i uwielbiam to robić, ale to nie jest moje jedyne zajęcie, mam mnóstwo spraw na głowie i nie mam czasu siedzieć ciągle przed komputerem i odpisywać na komentarze, chociaż staram się to robić systematycznie. Poza tym podałam informację na moim fp, że robię przerwę na jakiś krótki okres od bloga, więc proszę się nie dziwić że nie odpisałam od razu na komentarz, bo tak jak napisałam muszę trochę zwolnić i odpocząć, dlatego też zaglądam na bloga rzadziej. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Wracaj do nas szybko :)

      Usuń
  20. Mogłabyś podać link do szortów z bershka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je na wyprzedaży jakiś czas temu, niestety już nie ma ich w sklepie :(

      Usuń
  21. jesteś cudowna !
    mam takie pytanka: czy włoski masz ścięte prosto czy w tak zwany trójkąt i czy są one po całości pocieniowane ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      A włosy mam ścięte na prosto, są pocieniowane tylko lekko z przodu :)

      Usuń
  22. kiedy do nas wrocisz kochana ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu :)

      Usuń
  23. a kiedy cos na vinted?:P

    OdpowiedzUsuń
  24. aa i dodaj wiecej fot na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prostujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja :) Jaki to kolor włosów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. chodzisz na solarium ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do zakładki FAQ na górze strony :)

      Usuń
  28. wow!

    Rewelacyjne nóżki! Jestem za:)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.