PasteLOVE

19:21

Piękna wiosna nam towarzyszy, czas więc na pokazanie się w jasnych, pastelowych kolorach. Sukienkę w kolorze pudrowego różu połączyłam z ulubioną koszulą jeansową, dodałam do niej czarne rajstopy, ponieważ na gołe nogi jest jeszcze za wcześnie, natomiast za cielistymi nie przepadam. Zdjęcia były robione na szybko, dlatego że jestem trochę przeziębiona, więc jest ich niewiele. Pewnie ktoś zauważy, że paznokcie u obu dłoni mam pomalowane na inne kolory, więc uprzedzam Wasze pytania - wczoraj testowałam nowe kolory i tak już zostało :D Na dniach pojawi się kilka nowych ciuszków na sprzedaż, ale o tym będę informować na facebooku. 
A w piątek jedziemy się tatuować... :)

sukienka - KLIK / koszula, buty - stradivarius / bransoletka - Bracelets by Ania


FOLLOW ME ON INSTAGRAM!
Instagram


Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

50 komentarze

  1. Cudnie jak zawsze. Ale jesteś śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. malujesz wlosy? jesli tak to moglabys napisac co to za kolor i farba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do zakładki FAQ pod nagłówkiem bloga :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna sukienka, widze że koszula dobrze ci służy o dłuższego czasu, ja w ciąz szukam idealnej. Koniecznie pochwal sie tatuażem, jak już bedzie po wszytskim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest prześliczna :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamieniłabym te rajstopy na półprzeźroczyste w tym samym kolorze w czarne kropki, ale tak też nie jest źle ;) Podoba mi się połączenie jeansu z delikatną sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, naprawdę super!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pastele <3 Wyglądasz doskonale!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się połączenie sukienki z koszulą ;)

    zapraszam do mnie ;)) blog-amandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie ;)
    gdzie będziesz tatuaż robić? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw jak dla mnie bez rajstop i z delikatniejszymi butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. widząc na zdjęciu 2 masz ciemniejsze włosy od głowy, konce od polowy w doł jasniejsze, te ciemniejsze to twoj naturalny kolor czy wciąż orzeczowy brąz? ;) pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz super figurę... ehh a ta pastelowa stylizacja urocza :) pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne włosy :) w pastelach Ci do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Slicznie wygladasz:) masz sliczne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna stylizacja, totalnie w moim stylu :)

    ___________________________________
    alicemakeuplover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja ale raczej na cieplejsze dni, bo te czarne rajstopy trochę rażą :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. ahhh jak wiosennie juz ;) świetnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zainspirowałaś mnie przepięknie wyglądasz;)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię takie połączenia, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakiego używasz podkładu? ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamieniłabym te rajstopy na cieńsze i efekt znacznie lepszy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny wiosenny look :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. co byś na siebie nie założyła wyglądasz bardzo ładnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje paznokcie hybrydowe są na tips,y czy na naturalnej płytce robione ? Byłabym zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tych zdjęciach na moich paznokciach, na poprzednich przedłużane żelem na naturalnej płytce paznokcia :)

      Usuń
  26. śliczna jesteś po prostu ,super look ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. polecialbys jakas fajna stronke z butami?;) najlepiej jakies botki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie... prosimy :)

      Usuń
    2. Labotti.pl, stylowebuty.pl, czasnabuty.pl :)

      Usuń
  29. jak dlugo trzyma ci szamponetka?

    OdpowiedzUsuń
  30. kiedy bedzie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mamy nadziejje ze dzis bedzie nowy post bo czekamy z niecierpliwoscia :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna koszula, wybrałabym jednak jasny dół do tej stylizacji...

    OdpowiedzUsuń
  33. jesteś świetną dziewczyną, powodzenia w dalszym blogowaniu ; ))

    OdpowiedzUsuń
  34. Super połączenie, jeans i pudrowy róż cudnie ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjny strój . Najbardziej w nim spodobała mi się spódnica :)

    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej, rozmiar tej sukienki to S? Bo chciałabym ją kupić i będzie mi się łatwiej odnieść do Twojego rozmiaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam już tej sukienki, ale chyba to był rozmiar S :)

      Usuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.