NEW IN

16:41

Uwielbiam ten moment, kiedy w sklepach pojawiają się typowo wiosenno-letnie ciuchy, od razu zaczynam kompletować szafę w nowe perełki. Poniżej moje nowości, które niedługo pojawią się w postach :)

 granatowa bluza, szare legginsy - bershka / szara bluzka - terranova / bluzka GEEK - KLIK / miętowa koszula - KLIK / koszula w serduszka - KLIK / kwiatowy gorset - KLIK / czarna sukienka - KLIK

Od dawna szukam sukienki na zbliżające się wesele, które mam w tym roku i znalazłam, sukienka z pięknym tiulowym dołem jest idealna! Do kupienia tutaj - KLIK


Śliczna kwiatowa sukienka od Sheinside, która niestety przyszła do mnie w złym rozmiarze, będzie do kupienia na moim profilu na Vinted, klikajcie w baner poniżej :)

29 komentarze

  1. czekam na stylizacje z kwiatowym gorsetem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale perelki..... zazdrszcze:)) jaki masz rozmiar tej koszuli mietowej z sheinshide?? :) jest cudowna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar S, koszula pojawi się w następnym poście :)

      Usuń
    2. super, nie moge sie doczekac:) a kiedy nast post?:D

      Usuń
  3. dodaj stylizacje w czarnej sukience, jestem ciekawa jak wygląda na osobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a moglabys podac liniki ze sklep bershli do tej bluzy i leginsow ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kieca w jakiej cenie ?:) i jesli ja wystawisz to wystawiz cos jeszcze? moze buty;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zamówiłam tę sukienkę w kwiaty z Sheinside, mam nadzieję, że przyjdzie w dobrym rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki rozmiar masz gorsetu i tej sukienki z tiulem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorset jest one size, sukienka rozmiar S :)

      Usuń
  9. bluzeczka w serduszka mega <3
    zresztą widze ze wszystko fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ciężki ;) przepiękny gorset ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny jest ten kwiatowy gorsecik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :) a ja mam pytanie czy jest moze jakis rabat w sheinshide obecnie? Planuje kilka rzeczy kupic , jeszce nigdy tegonie robilam a slyszalam ze sa jakies kupony rabatowe:) gdybys mogla odp bede ci bardzo wdzieczna:)
    ps. jestes sliczna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przy zarejestrowaniu się jest 15% rabatu, przy zarejestrowaniu przez facebooka jest 20% rabatu i na sukienki z linku poniżej jest 20% rabatu: http://www.sheinside.com/Short-Dresses-vc-416.html?url_from=ww0321
      Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
    2. ja rowniez dziekuje:) czy jest mozlieosc skontaktowania sie z np przez meila?:)

      Usuń
  13. Świetnie perełki ! i także czekam na nowe stylizacje ;))
    A kiedy pokażesz tatuaż ??;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko ładnie się zagoi, na pewno się pojawi :)

      Usuń
  14. Śliczne sukienki! Jestem ciekawa stylizacji!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. do czego mozna zalozyc te szare legginsy z bershki ? :) lepsze szare czy czarne ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do bluzy czy większego swetra, według mnie lepsze szare :)

      Usuń
  16. kiedy nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli to nie problem, to mogłabyś mi powiedzieć na ile procent i z czego zdawałaś maturę? Aktualnie jestem w II liceum na profilu biologiczno-chemicznym i nie wiem na jakie studia się wybrać, a myślę właśnie o kosmetologii ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam oglądać czyjeś nowości, zakupy :))) Twoje sa świetne !:) chyba sama musze zrobić taki pościk, bo strasznie dużo mi się tego ostatnio uzbierało ;D buziaki i zapraszam do siebie na nowy post ;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy :)))
    Czekam na stylizacje :))

    OdpowiedzUsuń
  20. pisalas ze bedzie dzis nowy post ? :) czy dodasz go dzis ? :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.