MINT SHIRT

20:56

Dziś bez zbędnego rozpisywania się, kolejny pastelowy zestaw, typowo wiosenny. Zdjęcia robione były w poprzednim tygodniu, pogoda nam się trochę popsuła, ale oby wróciło słońce, bo mam dla Was mnóstwo stylizacji na właśnie takie cieplejsze dni. Przepraszam za potargane włosy, ale to wina wiatru, który trochę przeszkadzał w robieniu zdjęć. Zapraszam do oglądania, enjoy! :)


koszula - KLIK 
spodnie - BERSHKA
balerinki - DIVERSE 
kopertówka - ATMOSPHERE
bransoletka - BRACELETS BY ANIA


Na moim facebooku trwa właśnie konkurs, do wygrania bon o wartości 50zł do wykorzystania w sklepie www.labotti.pl, klikajcie w obrazek poniżej :)

54 komentarze

  1. Jeśli to nie problem, to mogłabyś mi powiedzieć na ile procent i z czego zdawałaś maturę? Aktualnie jestem w II liceum na profilu biologiczno-chemicznym i nie wiem na jakie studia się wybrać, a myślę właśnie o kosmetologii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancko i kobieco :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobisz post o makijażu? ;) ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie czym masz tu podkreslone brwi ?:)

      Usuń
    2. Postaram się zrobić, brwi podkreśliłam brązowymi cieniami :)

      Usuń
  4. jesteś piękna i pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy pokażesz tatuaż?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pokażę, jak tylko ładnie się wygoi :)

      Usuń
    2. Ślicznie Ci w tej koszuli i fajnie wygląda do tych spodni :)
      PS:Czy koszula jest z materiału, ktory sie gniecie ? :)

      Usuń
  6. Ale jesteś drobniutka jejku :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś piękna! ;) Bardzo mi się podoba koszula. Lubię takie stylizacje.

    zapraszam ;) blog-amandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedu kuppwalas spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tej koszuli , jest cudna <33 pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie! Bardzo ładnie Ci w mięcie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw! oddaj mi troche słońca bo nie mogę wyjśc na zdjęcia!:(:D

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie była kupiona ta koszula ? Stylizacja cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest link do sklepu pod pierwszym zdjęciem :)

      Usuń
  15. Jaki kolorek masz na włosach?:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poleciłabys, jakąś fajna strone z sukienkami ??

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś ! Fajny zestaw !

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładna bluzka i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka cena za paznokcie żelowe :) :) byłabym chetna sie umówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę napisać do mnie na meila lub na facebooku :)

      Usuń
  20. kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niedzieli na pewno się pojawi :)

      Usuń
  21. Bardzo jesteś piękna :) Super stylizacja :) Super koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz :) koszula piękna!

    OdpowiedzUsuń
  23. witam. zamwiając cos ze strony sheinside dlugo czekalas aby pojawila sie informacja o twojej przesylce? Ja wchodzac w zakladke "MY ORDERS" ciagle nic nie mam :(( nie wiem czy sie nie pokoic??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosze odp:(

      Usuń
    2. Ja mam inaczej, ponieważ jestem w stałym kontakcie meilowym z firmą, natomiast nie masz czym się niepokoić, to jest uczciwy sklep. Ale jeśli chcesz się upewnić to napisz do nich czy mogą podać Ci numer zamówienia, na pewno odpiszą :)

      Usuń
  24. piękne nogi ,cudowna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy bedziesz teraz w Turku ?

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy nowy poscik? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zrob post z koszula w serduszka!!:))

    OdpowiedzUsuń
  28. hej, mogłabym się dowiedzieć ile masz w biuście ile ma ta koszula w biuście? proszę

    OdpowiedzUsuń
  29. mial byc nowy post...

    OdpowiedzUsuń
  30. kiedy nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie?

      Usuń
    2. fajnie, juz się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  31. czekamy z niecierpliwoscia na nowy post mam nadzieje ze bedzie dzisiaj bo juz tesknimy za twoimi stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.