WELLINGTONS

21:00

Dobry wieczór! Sesja zaliczona i mam jeszcze ponad tydzień wolnego. Wybaczcie, że wcześniej nic nie dodałam, ale miałam mega lenia, potrzebowałam odpocząć po egzaminach. Ale wracam i biorę się za bloga! Dzisiaj kolejny zestaw z serii prosto i wygodnie, ale szykuję już dla Was kilka bardziej eleganckich stylizacji, także wyczekujcie nowości:) Pytaliście o tatuaż.. Jestem umówiona na 14 marca, więc cierpliwie czekam, nie zdradzę na razie co to będzie, w każdym bądź razie nie będzie to nic wielkiego. Na początku przyszłego tygodnia biorę się za obiecany filmik makijażowy, życzcie mi powodzenia! :D 


                                      



marynarka - reserved / spodnie - bershka / kalosze - stylowebuty

NEW IN
róż - sleek / pędzelek - hakuro / szczotka - tangle teezer 
Wszystkie rzeczy pochodzą z tego sklepu- KLIK

48 komentarze

  1. Wyglądasz świetnie, z tyłu te buciki wyglądają jak zwykłe kozaki, bardzo mi się podobają ;)
    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W bieli wyglądasz świetnie. :-)

    Reserved be Inspired.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto, zwyczajnie a jednak ma to coś w sobie!
    Pięknie się prezentuje na Tobie taki zestaw, buty niesamowite i spodnie bardzo ładnie na Tobie leżą aż przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladasz swietnie a co masz za bluzeczke pod żakietem ? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna <3 mam taki same kalosze, są super

    OdpowiedzUsuń
  6. farbujesz włosy ? masz taki ładny kolor :) jakim kolorem i z jakiej firmy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponetka Marion - orzechowy brąz

      Usuń
  7. Świetna stylizacja, bardzo przypadła mi do gustu :) Buciki megasne, gdzie kupiłaś ? Pozderki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam pod zdjęciami, stylowebuty :)

      Usuń
    2. Dzięki, no tak faktycznie jest nie zwróciłam uwagi :-)

      Usuń
  8. marynarka jest boska! :)
    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz! :)) buciki mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje zdanej sesji!:) swietny zestaw. Buty fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie :) a roz ze sleek jaki odcien ;>?

    OdpowiedzUsuń
  12. jstes cudowna:) nie moge sie doczekac filmiku :) fajnie sie na cb patrzy:))

    OdpowiedzUsuń
  13. masz na sobie tutaj te body z bershki ? :) czy to zwykla bokserka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie to body z Bershki :)

      Usuń
  14. Prosty, wygodny set a zarazem efektowny! Cudnie wyglądasz!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  15. najlepsze są wygodne sety ;)
    cudowne masz spodnie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy bd nowy wpis ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty zawsze pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam twoje stylizacje :) czesto odpowiadasz na moje pytania i chetnie sluzysz pomoca :) widzialam ze robisz zakupy w h&m nie wiem czy wiesz ale jak zapiszesz sie w h&m do newstellera to dodastaniesz rabat na 25% wystarczy ze go wydrukujesz. mam nadzieje ze ja tobie tez pomoglam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo nie wiedziałam, przyda się :) Dzięki bardzo :*

      Usuń
  19. super wyglądasz :)
    świetnie, że już po sesji i tak pozytywnie! ;-))
    a TT kusi mnie od dawna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. super połączenie :) swobodnie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zawsze boska, wszystko idealnie do siebie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  22. SUUUPER jak zawsze <3 we wszystkim wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. a planujesz moze w tym tygodniu jeszcze jakas stylizacje ?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. a moze masz jakies nowosci ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie do mnie kilka nowości, wszystko będzie w postach :)

      Usuń
  25. jak idzie filmik?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagranie filmiku to jest jedna sprawa, ale zmontowanie go ładnie w całość to już większe wyzwanie :D

      Usuń
  26. podasz swoj link na vinted? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. z niecierpliwoscia czekamy na nowy post i mamy nadzieje ze sie dzis pojawi tak jak pisalas na facebooku kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiekna z Ciebie dziewczyna, zrezygnowalabym z chusty panterkowej i byloby idealnie! taki miejski, casualowy zestaw - super!
    a tymczasem zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. hey kochana :) i jak tam bedzie nowy post dzisiaj ?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję zaliczenia sesji i piękne spodnie !
    Z przyjemnością obserwuję :)

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jesteś bardzo śliczna ! świetny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  33. wygladasz ekstra ! przepiekna marynarka obserwuje ;***

    www.ilonazakrzewska.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna apaszka:) i świetna figura:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna apaszka:) i świetna figura:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Idealna figura ;) no i ciekawy ubiór.

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.