BODYCON LACE DRESS

16:38

Witam misiaki! Zamiast paskudnej i mroźnej zimy mamy piękną wiosnę, więc nie pozostało mi nic innego jak korzystać z pogody i ruszyć na zdjęcia. Sukienka, którą mam na sobie jest moją ulubioną, uwielbiam ją od momentu kiedy ją zobaczyłam. Tak więc propozycja bardziej elegancka, która według mnie pasuje na wiele okazji od imprezy u znajomych po osiemnastkę czy wesele. Jak pewnie zauważyliście zdjęcia są podpisane, ponieważ coraz więcej zostaje kradzionych na różne portale. Jedyne moje konta to te, które są podane na blogu, reszta jest fikcyjna. Jeżeli gdziekolwiek zauważycie moje skradzione zdjęcia, proszę skontaktujcie się ze mną. 
 Jak Wam się podoba takie zestawienie? :)
                                                          

sukienka - TUTAJ


Tę sukienkę oraz wiele innych znajdziecie tutaj:
Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

66 komentarze

  1. Na wesele to bym sie akurat tak nie ubrała -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem ta sukienka jest świetnym pomysłem na weselną stylizację, ale zamieniłabym czarne kryte rajstopy na prześwitujące a szpilki na kolor nude żeby nie było tak ciemno :)

      Usuń
  2. CUDOWNIE !!! Czekałam na post z ta sukienka, jest naprawde piękna i tak jak napisałaś pasuje na wiele okazji. Widziałam już kilka stylizacji z nią ale ty zdecydownaie wyglądasz w niej najlepiej jak profesjonalna modelka :*
    PS: odnosze wrażenie, że z każdym postem masz coraz dłuższe nogi :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chudzinko pięknie wyglądasz w tej sukience :D
    też strasznie mi się ona podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mega! Przypominasz mi na tych zdjęciach Paulinye ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe sukienka
    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna!!! :) gdzie kupiłaś tą sukienkę jeżeli mozna wiedziec? i za ile? bardzo mi zalezy bo szukam takiej:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do sukienki podałam pod pierwszym zdjęciem :) 40$

      Usuń
  7. a skad butki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest bardzo ładna, chociaż troszkę przykrótka ;)
    masz super figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy filmik z makijażem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania :) Też jestem ciekawa :)

      Usuń
  10. Sukienka jest bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś ładna

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasia super jak zawsze, ale osobiście dodałbym buty w kolorze ( byle nie czarne )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. identyczna stylizacja jak paulinye..nie masz swoich pomyslow ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobała mi się ta sukienka od zawsze i kiedy dostałam ją w formie współpracy z firmą miałabym nie dodawać z nią stylizacji tylko dlatego, że inna blogerka mnie wyprzedziła? Mnóstwo blogerek miało na swoich blogach stylizację z tą sukienką o wiele wcześniej niż Paulinye i ona w takim razie też kopiowała? Zapraszam więc na bloga Paulinye i proszę moim blogiem sobie nie zawracać głowy :)

      Usuń
    2. przeciez to sa inne stylizacje.. z resztą nawet Kasi jest lepsza!:P i faktycznie pełno blogerek ma ta kiecke wiec to porównanie było słabe..

      mi się bardzo podoba Kasiu :)

      Usuń
    3. Na czym polega ta współpraca z SheInside? Blogerki dostają zniżki na ubrania czy dostają je w zamian za post? :)

      Usuń
  14. Jeśli można spytać to chciałabym się dowiedzieć ile w złotówkach kosztowała kurtka z poprzednich sesji. I po ilu dniach kurier ci ja przysłał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niecałe 120zł, a szła ok. 2,5 tygodnia :)

      Usuń
    2. płaciłaś w zł czy $ ?

      Usuń
    3. Trochę dużo za taka sukienkę ale ślicznie w niej wyglądasz :)

      Usuń
  15. Cudownie wyglądasz w tej sukience ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz idealnie! aż miło się ogląda zdjęcia! śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie wyglądasz ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Częściej chodzisz w szpilkach czy raczej wybierasz płaskie obuwie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień raczej płaskie, po prostu wygoda na pierwszym miejscu, ale gdy tylko jest okazja uwielbiam zakładać szpilki :)

      Usuń
    2. A w tym przypadku jaka była okazja, że zdecydowałaś się na szpilki? :)

      Usuń
  19. a odpowiesz na moje pytanie? :) dodasz cos nowego na vinted? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niedługo dodam :)

      Usuń
    2. super super super :))))))))) to czekam az dodasz! :)

      Usuń
  20. nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że ta sukienka jest trochę za krótka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, króciutka.. Ja bym się w takiej nie czuła swobodnie, ale zależy co kto lubi :)

      Usuń
  21. ciekawa sukienka, pięknie w niej wyglądasz !

    http://asistylee.blogspot.com/2014/02/cekinowa-przerobka-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  22. napisz co nosisz w torebce! prosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze postaram się zrobić taki post :)

      Usuń
  23. Piękna jest ta sukienka,ja nadal na nią czekam;)
    a Ty cudowna jak zawsze:*

    OdpowiedzUsuń
  24. reeeety, jak pięknie wyglądasz <3 ta sukienka jest świetna ! Zazdroszczę niezmiernie figury, masz piękne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta sukienka jest tak piękna, że chyba ją zamówię. Kasiu, masz rozmiar S czy M ? Twoim zdaniem jeśli mam 160 cm wzrostu i ważę 50 to rozmiar S będzie odpowiedni ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 161cm, sukienka ma rozmiar S i jest trochę za krótka. Myślę, że możesz wziąć rozmiar M i gdyby była w którymś miejscu za duża to zawsze można wszyć, ale przynajmniej będzie dobra na długość :)

      Usuń
  26. Jaki masz rozmiar tej koszuli http://www.caathleen.blogspot.com/2013/09/whos-bad.html ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. H3j. Jak spędzałaś rocznice Waszego 1roku czy dwóch lat? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super, profesjonalny blog :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  29. o ktorej dodasz nowy post bo pisalas ze bedzie dzis wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kochana bedzie dzis nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ogólnie całkiem spoko, ale mam wrażenie, że ta sukienka jest po prostu na ciebie za mała :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, ile masz wzrostu ?
    Bo sukienka świetna, chętnie bym sobie zamówiła, ale boję się, że będzie za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem jesteś polską Mariannan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak wieeele mi do niej brakuje, ale dziękuję ślicznie - wspaniały komplement:*

      Usuń
  34. cudowna jest ta sukienka, ślicznie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć, świetna stylizacja!:) Jaki masz rozmiar tej sukieneczki?
    Prosze o odpowiedź, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. super figura i stylizacja :) a powiedz jakim aparatem wykonujesz zdjęcia?:) pozdrawiam Cię serdecznie i liczę na odp:)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.