ALL BLACK

16:27

Dzień dobry wszystkim! Koniec dobrego, zaczyna się drugi semestr, a ja już w czwartek pisze pierwsze kolokwium i to jeszcze z anatomii! Dzisiejsza stylizacja znaleziona w otchłani dysku, robiona jakiś czas temu. Zestaw idealnie nadaje się na wieczorne wyjścia i imprezy. Co do filmiku z makijażem, wyszło więcej komplikacji niż myślałam, przez przypadek usunął się i muszę nakręcić jeszcze raz, więc pojawi się dopiero za jakiś czas. Myślę nad zrobieniem postu z najczęściej zadawanymi pytaniami, ponieważ potrafię czasem dostać 5 takich samych pytań pod jednym postem na które odpowiadałam już milion razy. Umieszczę go na górze strony, aby łatwo można było to znaleźć, co Wy na to? 
Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami :)


spódniczka - TUTAJ
kurtka - TUTAJ



Choies-The latest street fashion

63 komentarze

  1. Wszystko idealnie współgra ze sobą! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Poodaj mi jaką farbą farbowalas wlosy. To bardzo wazne, bo są sliczne.zalezy mi na czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marion orzechowy braz

      Usuń
  3. pewnie ze to bardzo dobry pomysl :)z tymi pytaniami. a jesli chodzi o filmik nie moge sie juz go doczekac:P powodzenia oby Ci wszystko ladnie poszlo :) jesli chodzi o stylizacje jak dla mnie ogien.. jest swietna. na vinted cos spokojnie wstawisz cos jeszcze ciekawego ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja kocham Twoj styl!
    jesteś prześliczna do tego mega zgrabna!
    Można Ci tylko pozazdrościc Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne polaczenie:) dobry pomysl z tymi pytaniami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i masz niesamowicie zgrabne nogi. Z niecierpliwościa czekam na stylizacje z rzeczami z sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnir wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a skad kopertowka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka chudzinka ! :) Prześlicznie wyglądasz ,w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak obiecywałam u mnie nowy post :)

      Usuń
  10. Gdzie kupiłaś buty?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz w czerni :)

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Codziennie myjesz swoje włosy? : ))

    OdpowiedzUsuń
  14. super kurteczka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne połączenie! spódniczka jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie:)! mam nadzieję, że coraz częściej będziesz dodawała posty!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz, kobieco i z klasą, super!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice outfit! I like the all black look! :)

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś piękna!!! i te NOGI!!!!!!!! rewelacja :)

    Kochana z wielka chęcią obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fiu, fiu, fiu!!! pięknie wyglądasz :)

    pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana nie masz czego mi zazdrościć:),wyglądasz idealnie i spódniczka jest mega<3
    Wpadnij w wolnej chwili na nowy post:*:*

    OdpowiedzUsuń
  24. a skad bluzka?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ masz przepiękne nóżki :) Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna stylizacja ! Cudna spódniczka i śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, zapraszam do mnie;)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  29. o kurcze wspaniale wyglądasz! naprawdę powalająco <3
    Ps. mam takie same rajstopki :D
    masz śliczną ciemną karnacje i piekne włoski ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. kurtka i spódniczka bardzo ładnie się prezentują :))
    w wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. jejka, genialnie, pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Blogowanie Ci służy :) Pięknie wyglądasz i masz zajebiste stylizacje, tylko podziwiać! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kiedy nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  35. Boziu, jaka stylizacja ! Jestem zachwycona, ta sukienka jest cudowna :))
    Chyba będę tu częściej zaglądać, koniecznie ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekne stylizacje :)
    mam pytanie - jak dokonujesz zakupow ze strony sheindside? Chcialam kupic ta kurtke i nie wiem czy jest mozliwosc aby wyslali towar do Polski... z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudnie;) jaki masz rozmiar kurtki;) ona jest , matowa czy bardziej świecąca;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ile cm maja te szpilki ?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie pamiętam, ale prawdopodobnie 14 cm :)

      Usuń
  39. Back in black- uwielbiam czerń <3 Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  40. kochana rewelacyjny zestaw :-) kurteczka ma delikatne wcięcie w talii? możesz podać wymiary ramoneski w biuście i długość?

    OdpowiedzUsuń
  41. haloooo dlaczego nie odpowiadasz na pytania???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ostatnio bardzo zajęta i mam mniej czasu na bloga :(

      Usuń
  42. chciałabyś może odsprzedać tą bluzeczke? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gdzie kupiłaś te podkolanówki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są rajstopy, a kupiłam w zwykłym bieliźnianym sklepie :)

      Usuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.