WINTER LOOK

14:26

W końcu pojawił się śnieg (co prawda już stopniał), może nareszcie będzie trochę zimy. Dlatego też dzisiaj ciepły, zimowy zestaw. W takie dni nie lubię odczuwać chłodu, dlatego też zaopatrzyłam się w grube dodatki takie jak rękawiczki czy szalik i czapka. Kurtka i buty wyłożone są w środku puchem, więc również idealnie nadają się na mrozy. Strasznie nie podoba mi się mój kolor włosów na zdjęciach, jest taki "myszowato-rudy", ale nie nakładałam już na nie koloru od ponad 2,5 miesiąca i zamierzam jeszcze trochę wytrzymać. Zaczynam znów stosować olejek Sesa (KLIK) i wyczytałam trochę, że dużo osób poleca tabletki Revalid, które zamierzam kupić. Macie jakieś sprawdzone olejki, tabletki, odżywki, maski czy cokolwiek innego na odbudowę włosów? Piszcie, chętnie się przekonam:) Co do wyglądu bloga, szablon zmieniany kilka razy, ale już ostatecznie zostawiam tak jak jest. Mam nadzieję, że się podoba :)

kurtka - goodlookin / jeansy - h&m / szalik, czapka - atmosphere / buty, torebka, rękawiczki - nn

Zapraszam na wyprzedaż szafy!

70 komentarze

  1. wolisz sie w jasnych czy ciemnych włoskach? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 5 lat farbowałam na brąz włosy i się do nich przyzwyczaiłam, ale swój naturalny mam ciemny blond i planuje wrócić do podobnych odcieni :)

      Usuń
    2. a ja umówiłam sie do fryzjera na wtorek i ide sciaganąć kolorek oglądając twojego bloga i widząc twoj piekny odcien włosów przypieczętowało moją długo przemyślaną decyzje o tym żeby wkońcu zejść z ciemnego brązu :))))))

      Usuń
    3. a ja umówiłam sie do fryzjera na wtorek i ide sciaganąć kolorek oglądając twojego bloga i widząc twoj piekny odcien włosów przypieczętowało moją długo przemyślaną decyzje o tym żeby wkońcu zejść z ciemnego brązu :))))))

      Usuń
  2. co to znaczy nn?:):D co to za sklep?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nn to znaczy no name, czyli nie ma żadnej konkretnej marki :)

      Usuń
    2. ta torebka to podróba zary

      Usuń
    3. lepeij sie czujesz przez to co napisalas?

      Usuń
  3. stworz post o swoim makijazu, jak towszytsko robisz i czego uzywasz obecnie :) proszeeeeee:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, po sesji jak będę miała więcej czasu, na pewno pojawi się taki post :)

      Usuń
    2. super :) wyczekuje w takim razie:) powodzenia na sesji:D

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam Twoje stylizacje! Torba megaaa!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rękawiczki mega słodkie, a torba mega dużo, takich nie lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. a co masz ubrana za bluzke ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, uwielbiam takie stylizacje na luzie :) również schodziłam z ciemnych włosów na jasne (takie jak mam obecnie), ratunkiem okazał się dla moich włosów olej arganowy na końcówki. Jednak niestety mam cienkie włosy i wymarzonej gęstej czupryny raczej nigdy nie będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie, całość genialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kurtke, mam wielką ochotę mieć taką w swojej szafie :) całość super, świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie ! możesz być pewna, że zawsze wyglądasz we wszystkim fenomenalnie :)
    Podoba mi sie ta kurteczka, ale niestety już nie ma rozmiaru :/ gdybyś chciała sie jej pozbyć to wiesz ... :)))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne rękawiczki ♥
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. a mozna wiedziec gdzie kupilas te rekawiczki ?:) w interncecie czy moze w jakims sklepiku w poznaniu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super są te rekawiczki, i wogóle całość fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna czapa i rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a co masz ubrane pod kurtka. ? swietny zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.vinted.pl/kobiety/swetry-z-dzianiny/2212573-delikatny-jasny-sweterek-atmosphere

      Usuń
  16. Hej :) Jak u Ciebie przebiega sesja? Jak się motywujesz kiedy nie chce Ci się usiąść do nauki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie wszystko mam zaliczone, jeszcze tylko kilka zaliczeń w tym tygodniu i w przyszłym jeden egzamin :) Ciężko mi jest się zmotywować, ale np. rozpisuję sobie na kartce rano co mam zrobić tego dnia i później odhaczam co już zrobiłam, w ten sposób poświęcam jakiś czas w ciągu dnia na naukę :)

      Usuń
  17. świetnie wyglądasz :) zestaw wygląda mega ciepło ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny ciepły zestaw, fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna, ciepła propozycja na zimowe dni :)
    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie torby typu shopper ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, Zaczynam od nowa pisać bloga i myślę, że Ci się spodoba! Gdybyś miała wolny czas mogłabyś wpaść choć na minutkę i może skomentować? Chciałabym odzyskać dawnych czytelników i obserwatorów. Było by mi miło i z góry dziękuję. Adres bloga to http://jaykenjay.blogspot.com/. Przepraszam za spam <3 I love u <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Pisalas kiedys ze uzywasz Manhattan Soft Mat Loose Powder moglabys napisac jaki nr masz tego pudru?:)) bardzo prosze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak ty to robisz ze znajdujesz w sklepach takie perelki? masz moze jakies rady dotyczace robienia zakupów ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas ma jakiś swój sposób, jest to też kwestia gustu:) Jeśli masz zamiar coś upolować w sklepie, trzeba po prostu uważnie przeglądać wieszaki. Warto też kupować na wyprzedażach, często jak podoba mi się coś z nowej kolekcji to czekam aż będzie tańszy o połowę. A gdy wiem, że wybieram się na zakupy przeglądam wcześniej asortyment sklepu w internecie, widzę to wtedy bardziej przejrzyście niż na wieszakach i półkach w sklepie. Poza tym bierz dużo rzeczy do przymierzalni, czasem nawet nie wiesz, że sukienka czy bluzka może na Tobie tak ładnie leżeć :)

      Usuń
    2. dziekuje bardzo za odpowiedz, jestes bardzo sympatyczna dziewczyna. i masz swietne stylizacje. Zycze ci jak najwiecej sukcesow ;* a czy czerpiesz tez inspiracje np gdy zobaczysz jakies ladne stylizacje u dziewczyn na ulicy badz przegladasz nie raz inspiracje w internecie ? gdy wybierasz sie na zakupy planujesz co potrzebujesz ? co bys chciala kupic? czy poprostu idziesz na zywiol i nie planujesz co chcesz kupic ? :)

      Usuń
    3. Inspiracje czerpie skąd tylko się da, m.in. tak jak mówisz z ulicy czy stron internetowych. A na zakupy zazwyczaj chodzę spontanicznie, niczego nie planuję :) Bardzo dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  24. Kasia Jestes Piękna! :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. ja na wlosy stosuje biotebal 5 i olej z wiesiołka :) do tego na noc sesa i wlosy rosną szybciej:) wcieram tez olej arganowy. ale tylko na koncówki i robie płukanki z kawy zeby przyciemnic wlosow nie farbować ich i nawet ładnie pomaga. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam biotebal 5 w tabletkach przez miesiąc, ale strasznie pogorszył mi się stan skóry, więc odłożyłam. Dzięki za pomoc, na pewno się przyda :)

      Usuń
    2. a jak pogorszył ci sie stan skory do czego uzywalas? bo wlasnie mi ostatnio tak sie cera psuje wariuje mi strasznie;/ i z jakiego peelingu uzywasz?:)

      Usuń
    3. Zaczęły pojawiać mi się wypryski, chociaż nie miałam z nimi problemu, wysuszała mi się cera, a używam peelingu z under twenty :)

      Usuń
  26. swietny zestaw! prosto i jakze efektownie :) idealny look na zimowe popoludnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja, bedę zaglądała tu częściej
    powodzenia w blogowaniu : )
    http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna stylizacja :) lubię szare zestawy z rękawiczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gdzie kupiłaś torbę? :) śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiedz mi czy bezpiecznie jest zamówić ten olejek Sesa na allegro? Czy będzie miał takie samo działanie? Czy nie będzie oszukany. Ty zamawiałaś go kiedyś przez allegro? Proszę pomóż. Włosy strasznie mi wypadają, jestem załamana:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamawiałam ostatni raz przez allegro i jest taki sam :)

      Usuń
  31. czesto chodzisz na zakupy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie wiesz czy są jeszcze dostępne takie torby na szafa.pl ?

    OdpowiedzUsuń
  33. uroczy outfit - piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kurde jak tak nie piszesz dlugo to nie ma co czytac:P kiedy cos nowego?:*

    OdpowiedzUsuń
  35. kiedy nowy post ? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kiedy cos nowego ?:PPP

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja, zimowa, ciepła, wygodna i co najważniejsze stylowa :)
    Szalik i czapka bomba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podaj farbe jaka uzywasz prosz e;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Skąd czapka ? proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  40. zapraszam do mnie:*kochana pięknie:**

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.