50 FAKTÓW O MNIE

23:14

Witam! Mam dla Was dzisiaj trochę inny post, mianowicie 50 faktów o mnie. Zapraszam do lektury:)

1. Jestem ogromnym leniuchem (nad czym staram się pracować, chociaż przyznam szczerze, że nie jest łatwo).
2. Ukończyłam szkołę muzyczną, uczyłam się gry na pianinie. 
3. Mam dwóch starszych braci i młodszą siostrę.
4. Moim naturalnym kolorem włosów jest ciemny blond.
5. Jestem uzależniona od słodyczy(ale chałwy nie znoszę). Muszę przynajmniej raz dziennie zjeść coś słodkiego, inaczej kombinuję, przeszukuje szafki, a w ostateczności i tak pójdę do sklepu :)
6. Kocham wszelkiego rodzaju chipsy, chrupki czy paluszki.
7. Nie lubię śledzi, oliwek i wątróbki.
8. Szybko się zniechęcam, kiedy coś idzie nie po mojej myśli.
9. Szybko przywiązuję się do rzeczy, miejsc i ludzi.
10. Wraz z rozpoczęciem studiów i przeprowadzką do innego miasta praktycznie uzależniłam się od porannej kawy.
11. Nie znoszę zimna, jestem strasznym zmarzluchem, siedząc wieczorami przed laptopem mam na sobie grube bluzy i koc.
12. Boję się robaków, pająków i tych wszystkich małych brzydkich stworzeń.
13. Mam (tylko) 161 cm wzrostu i ważę ok. 45/46 kg.
14. Uwielbiam spać! Zawsze rano kiedy dzwoni budzik przynajmniej kilka razy przestawiam na 5 minut później.
15. Zdałam prawo jazdy za pierwszym razem.
16. Jestem strasznie uparta.
17. Zawsze mam przy sobie telefon, nawet jak sprzątam czy podczas snu leży tuż obok.
18. Niezbyt dobrze pływam.
19. Jestem bardzo wrażliwa, płaczę przy pierwszym lepszym dramacie, a przed okresem płacz bez powodu to u mnie normalna kolej rzeczy.
20. Mimo iż ważę tylko 46 kg potrafię na prawdę dużo zjeść :D
21. Jestem zakupoholiczką.
22. Moje drugie imię to Maria, po mamie :)
23. Piosenka, która nigdy mi się nie znudzi to What goes around comes around - Justina Timberlake'a
24. Jestem z moim chłopakiem Kubą 3,5 roku.
25. Uwielbiam Pamiętniki wampirów, Plotkarę, Skazanego na śmierć i Pierwszą Miłość. Z każdego serialu obejrzałam chyba wszystkie odcinki.
26. W liceum uprawiałam aerobik sportowy, razem ze swoim zespołem odnieśliśmy kilka sukcesów m.in. zakwalifikowanie się do finału Wielkopolskich Igrzysk w Aerobiku Grupowym.
27. Uwielbiam lazanię, a najbardziej w wykonaniu mamy mojego chłopaka.
28. Bardzo lubię oglądać dramaty, filmy psychologiczne i thrillery, moim numerem jeden jest film Siedem Dusz (kto nie oglądał, koniecznie musi obejrzeć)
29. Nie umiem jeździć na nartach. Co roku obiecuję sobie, że pojadę w góry i zawsze wychodzi tak samo ;p
30. Z biegiem czasu przestałam ufać ludziom, przez to że wielokrotnie zawiodłam się na bliskich mi osobach.
31. Bardzo nie lubię swojego uśmiechu, za to lubię moje dziurki w policzkach :D
32. W przyszłości zamierzam zrobić kurs instruktora fitness. 
33. Na początku prowadzenia bloga nie pokazywałam go znajomym, bałam się jak zareagują.
34. Marzę o własnym gabinecie kosmetycznym, a nawet centrum urody, w którym połączę mój gabinet z siłownią i fitnesem.
35. Od jakiegoś czasu wykonuję manicure żelowy, hybrydowy i klasyczny (na terenie Turku i Poznania).
36. Jestem wielką zazdrośnicą!
37. Strasznie nie lubię marnować czasu, a kiedy za późno wstaję, mam wyrzuty sumienia :D
38. Uwielbiam Beyonce i Rihannę za wszystko! Są idealnie idealne!
39. Uwielbiam markę Victoria's Secret, wszystko idealnie trafia w mój gust. 
40. Uwielbiam jabłkową Warkę Radler :D
41. Jestem nerwowa.
42. W ciągu najbliższego miesiąca planuję zrobić sobie tatuaż.
43. Kiedyś jedyną biżuterią jaką na siebie wkładałam były duże kolczyki, teraz bardzo nie lubię ich nosić.
44. Mam słomiany zapał.
45. Uwielbiam dzieci, wręcz nie mogę się doczekać kiedy będę miała pod piersią tą małą istotkę :)
46. Nie przełknę tłustego mięsa.
47. Od zawsze uwielbiam muzykę Justina Timberlake'a, Chrisa Browna i Ne-yo (o Beyonce i Rihannie wspomniałam już wcześniej).
48. Mimo tego, że zawsze byłam jedną z najniższych i najdrobniejszych dziewczyn wśród rówieśniczek, w 1 klasie gimnazjum grałam i jeździłam na zawody w kosza :D
49. Nie cierpię kiedy nie mogę się do kogoś dodzwonić!
50. Kocham taniec.

Dziękuję za 111tys. wyświetleń na blogu oraz 1100 like na facebooku!!! :*


Oraz zapraszam na wielką wyprzedaż do sklepu Sheinside:
Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

35 komentarze

  1. oo jakim tatuażu myślisz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tajemnica, ale jak tylko zrobię na pewno pokażę go na blogu :)

      Usuń
  2. Oooo dzieci to skarb!!!

    Zapraszam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 mam dokładnie tak samo:) fajny post, dużo się dowiedziałam o Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj w wielu punktach się zgadzamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny post :) a planujesz jakas stylizacje ? :) niedługo?

    OdpowiedzUsuń
  6. mamy sporo wspólnego, m.in jestem ogromą fanką Beyonce, w maju byłam na jej koncercie - niesamowite przeżycie :)
    również zawsze byłam jedną z najdrobniejszych w klasie, a bardzo często brałam udział w zawodach np. w siatkówkę :D
    również kocham slodycze :)
    i mega irytuje mnie jak ktos nie odbiera ode mnie tel!
    z blogiem i reakcja znajomych miałam tak samo :) niektórzy nadal nie wiedzą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam chyba 50 faktow o sobie ... JESTEM W SZOKU ;OOO
    Wszystko co w tym podpunktach dotyczy też mnie... 1 5 6 7 8 9 11 14 16 17 18 19 28 30 32 37 41 43 44 46 49 50
    Najlepszy jest punkt 19 ponieważ myślałam ,że tylko ja tak mam na okres ;/ to chyba spadek serotoniny .

    OdpowiedzUsuń
  8. super post
    bardzo lubię takie wpisy
    świetnie się je czyta

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zazdroszczę takim dziewczynom jak Ty, które wcinają same pyszności i słodycze i zachowują idealną figurę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak samo jak Ty jestem uzależniona od słodyczy ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kocham tą piosenkę Justina :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obejrzalam film.. swietny :) a kiedy nowa stylizacja?;>

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne pazurki ;-) a z numerem 50 również muszę się zgodzić, ja tańczę dancehall, a Ty?:)
    Pozdrawiam!

    http://iszsza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. myslałaś może kiedyś żeby nagrywać filmiki na you tubie??:) super by się ciebie oglądało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam dużo próśb o nagranie filmiku jak wykonuję swój codzienny i wieczorowy makijaż i z pewnością w najbliższym czasie coś takiego się pojawi :)

      Usuń
    2. ale byloby super... :P to kiedy ? :)

      Usuń
    3. to bardzo się cieszę! :*

      Usuń
  15. świetny post;] co do nart - również co roku obiecuję sobie, że pojadę, ale po prostu się boję! ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. jedzac codziennie słodycze jak zachowujesz atak figure? Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł z filmikiem o makijażu jest naprawde świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nakrec filmik o makijazu:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaką używaz farbe do włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłabyś zdradzić gdzie kupiłaś tą białą sukienkę, którą miałaś na swojej osiemnastce? Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy nowa stylizacja :( ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach na pewno się coś pojawi :)

      Usuń
  22. A nie chciałabyś sprzedać tej sukienki? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. również uwielbiam "pierwszą miłość" i "skazanego na śmierć" ! ;) również jestem uzależniona od słodyczy, kawy, lubię Beyonce, jestem uparta, jestem leniuchem. ;) czytając tego posta miałam wrażenie że opisujesz mnie, bo praktycznie wszystkie punkty do mnie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  24. czy nowy post pojawi sie dzisiaj? :) bo my juz z niecierpliwoscia czekamy a widziaialam na facebooku ze zdjecia do posta masz juz za soba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Za miłość do dzieci oraz do Prison Break zakochałbym się z Tobą. Gdyby nie to, że masz faceta... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie i szczere fakty!:) oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Również jestem zarzluchem, ciągle mi zimno ;) Ważę tyle, co Ty :D

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.