PHOTO MIX

16:39

Szybki post - mix zdjęć z aparatu i telefonu z ostatniego czasu. Przez "lekki" huragan za oknem nie mam możliwości fotografować ubioru, a szkoda bo miałam trochę czasu w weekend. Ale trudno czekamy aż się poprawi. Zostawiam Was ze zdjęciami. Aha, jeszcze jedno. Zastanawiam się nad małą zmianą jeśli chodzi o włosy. Może doradzicie mi coś w tej kwestii? Ciąć, zmienić kolor na jaśniejszy? Czekam na podpowiedzi :)
                                
Instagram


...i trochę nowości :)
bransoletka - Bracelets by Ania / naszyjnik - Stradivarius / słuchawki - Sony Centre / botki - Bershka


34 komentarze

  1. Jeśli chodzi o włoski to osobiście mnie się zawsze Twoje bardzo podobały i podobają :) w jaśniejszych sama jestem ciekawa jak byś wygląda, ale zapewne, też dobrze :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka ty jesteś śliczna, idealna!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. moze ombre ?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głęboko się nad tym zastanawiam :)

      Usuń
  4. pięknemu we wszystkim ładnie więc możesz cudować z włoskami :) ^^' zawsze można je z powrotem przyciemnic ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Co do włosów to może ombre! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, proponuję np. delikatne refleksy lub ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super mix ;-) świetne fotki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne masz włoski, nie kombinuj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rób obmre, nie rozjaśniaj, tylko zetnij tak mniej więcej do ramion, może trochę za, albo tak po skosie. Tak Ci będzie ładnie moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ombre fajna sprawa jak sie ma to super wyglada dodaje charakteru a jak sie znudzi to je scinam :P na poczatku mala zmiana delikatne ombre nie na pol glowy tylko koncowki:))zobaczysz jak sie bedziesz czula

    OdpowiedzUsuń

  11. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale sliczne sweterki? jakies nowosci ?:P

    OdpowiedzUsuń
  13. a jaki post bedzie nastepnym razem o czym?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale twoje włosy teraz sa naturalne chyba ...? Jeśli tak ...nie rób nic! wiem co mówię :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbowałam od 15 roku życia czego baaaardzo żałuje, bo przed farbowaniem miałam dosłownie 2 razy tyle włosów co teraz, od jakiegoś roku stosuje szamponetkę :)

      Usuń
  15. ile Ty masz wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. co robisz ze masz taka gadka cere na twarzy? masz na to jakis specjalny sposob, uzywasz jakis specjalnych kosmetykow ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak gładka jak to się wydaje na zdjęciach :) Ale może to zasługa pudru transparentnego, daje efekt takiej gładkiej skóry :)

      Usuń
    2. a czy ty tego pudru uzywasz na fluid? czy odrazu na skore? czy on bedzie dla mnie dobry jezeli mam sucha skore?

      Usuń
    3. Ja też mam suchą skórę, dlatego najpierw nakładam tłusty krem, później podkład i dopiero puder :)

      Usuń
    4. dziękuje za pomoc ;*

      Usuń
  17. Niezły mix :) Piękna jesteś - kolor włosów Ci pasuje moim zdaniem :)
    Zapraszam do mnie :) http://femmfashion.blogspot.com/
    Może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  18. Co robisz , że jesteś taka chuda? Niekoniecznie chodzi mi o brzuch , tylko ogólnie . Stosujesz jakąś diete? Jak ze słodyczami? Czesto jesz i dużo?

    + a co do włosków .. Masz cieniutkie bardzo , może obetnij troche?:) Ładnemu we wszystkim ładnie , a obserwujac.. i tak chyba szybko ci rosna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie robię nic, co więcej ostatnio strasznie podjadam i nie patrzę na to co jem, mam po prostu szybką przemianę materii i ciężko jest mi przytyć :/ Co jakiś czas robię sobie mały maraton ćwiczeń z Mel B na brzuch i pośladki, ale nie trwa to jakoś bardzo długo. A co do włosów to sama już nie wiem co z nimi zrobić, mam milion pomysłów na minutę :)

      Usuń
    2. tylko nie farbuj na czarno!:P bo masakra pozniej sie robi z wlosami

      Usuń
  19. moim zdaniem swietnie byloby Ci gdybyś obcieła do ramion i wtedy jakies lekkie ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterki sweterki a co do wlosow kolor masz ladny moze jakos wycieniowac lekko podciac:)?

    zapraszam do siebie http://nattalja.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. raduy nam więcej nowości piękno

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki masz aparat ?

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.