MÓJ ORBIT

20:14

Dobry wieczór! Dzisiaj rano kurier mega poprawił mi humor. Dostałam paczkę od Mój orbit, a w niej mnóstwo przeróżnych drażetek i cukierków firmy Wrigleys, które wprost uwielbiam! Jestem uzależniona zwłaszcza od miętowych gum i nie może mi ich zabraknąć w torebce. Teraz mam mały zapas i pyszne smaki do testowania :) 


 Jakie są korzyści żucia bezcukrowej gumy Orbit?
- zdrowe i czyste zęby
- zdolność neutralizacji kwasów zwiększających ryzyko próchnicy
- możliwość skorzystania, gdy akurat nie możemy umyć zębów
- zapobiegają przebarwieniom po kawie i herbacie

A jeśli chodzi o pielęgnację zębów to w jaki sposób o nie dbacie? I czy też często żujecie gumy? Moje dbanie o ząbki to oczywiście wizyty u dentysty, mycie zębów czy używanie nici dentystycznej, ale również żucie gumy po jedzeniu czy piciu, żeby utrzymać świeżość poza domem. U Was wygląda to podobnie? Czy macie jakieś inne sposoby dbania o ząbki? Czekam na odpowiedzi! Buziaki :)


Big Xams news form Romwe!
UP TO 80% OFF from Dec. 17th-23rd

25 komentarze

  1. ooooooo ale prezent <3;)

    ps. zapraszam na nowego posta

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, zazdroszczę tyle pyszności

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam współpracowac z orbitem ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz masz zapas :) Mnie czasami zdarza się rzuć gumy, a mam też okropny nawyk połykania ich, co jest niezdrowe, brr.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo miło wspominam tą paczkę :) mnie najbardziej posmakowały te drażetki owocowe, co mają na opakowaniu truskawkę, jagodę i coś tam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak otrzymalas taką paczkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę inne ale Orbit też są całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, ile gum ;-) pyszności !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam!!
    W jaki sposób udało dostać Ci się taką paczuszkę? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak można dostać taką paczuszke ?

    OdpowiedzUsuń
  11. mniaaaaaaaam! pyszota :)
    guma to obowiązkowy ciężar w mojej torebce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super :) jak mozna dostać taka paczkę ? closertotheedgeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, kiedy bedzie nowy post? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy cos dodasz?::)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro wybieram się na zdjęcia, więc być może jutro będzie nowy post :)

      Usuń
  15. bo juz tak dlugo sie nie odzywasz:P jak minely swieta? kreacja na sylwestra wybrana?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie plany na sylwka?:D

    OdpowiedzUsuń
  17. i doddddddddddddaaaaaaaj coS!!!! :PPPP teskno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dodasz dzisiaj post ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. łoooooo :) jak udało Ci się to zdobyć?:)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.