GOODLOOKIN

19:41

Kolejny post z serii moja mała lista must have. Z racji tego, że w każdym momencie może spaść śnieg i zaczną się mrozy warto zaopatrzyć się w grubą, ciepłą kurtkę. Chciałam Wam przedstawić kilka moich faworytów ze sklepu GOODLOOKIN. Kurtki nie tylko są bardzo ciepłe i dobrze wykonane, ale też jest cała gama przeróżnych kolorów i modeli do wyboru. Oceńcie sami, która najbardziej przypadła Wam do gustu :)





Uważam, że warto zajrzeć do tego sklepu i wybrać coś dla siebie:) 


Poniżej przygotowałam zestawy, w roli głównej kurtki Goodlookin.



                                        

19 komentarze

  1. świetne te kurteczki <3
    boskie stylówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam te kurtki na tej stronie świetne są!!Wszystkie mi się podobają.
    Niestety nie ma już rozmiarów :(
    Bardzo fajna lista :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci gustu piękne zestawy zrobiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. sa dobrze wykonane ?a mialas je na sobie?;) ciezko o idealna kurtke..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mi nie przyszła kurtka, ale wiele osób bardzo sobie zachwalało jakość wykonania, także polecam :)

      Usuń
    2. ok :) zaryzykuje zamowilam taka bezowa na zdjeciu bardzo ladna:P

      Usuń
  5. szukam i w sklepach pustki moze sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A będzie stylizacja z ich kurtką? Jak tak to czekam niecierpliwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty którą wybrałaś? :)

      Usuń
  7. świetne kurtki i zestawy ;-) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czesc, ty masz krecone wlosy ogolnie? co ile prostujesz i co nakladasz jakies odzywki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam kręcone, a prostuje mniej więcej co 2 dni. W poście o kosmetykach jest napisane co stosuję na włosy :)

      Usuń
  9. Fajny blog :p
    Mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście w linki oraz baner ? To dla mnie bardzo ważne ;**
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałe rzeczy ! :) buuuuuuuuuuziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te pikowane kurteczki :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie przyprawzyciekolorami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacje z kurtkami bardzo fajne;)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.