December morning

16:23

Witam Was w pierwszy grudniowy poniedziałek:) 
Obudziło mnie piękne, grudniowe słońce dzisiaj, więc obowiązkowo ruszyłam na zdjęcia. Znów postaram się częściej pisać, przepraszam za taką nieciągłość w postach, biorę się więc za odrabianie. Aha, i chciałam podziękować za mnóstwo przemiłych komentarzy pod ostatnim postem o studniówce, jest mi bardzo miło:*
                           

płaszcz - cropp / buty - deashop / spódniczka, bluzka - nn 

Na moim facebooku pojawił się kolejny konkurs - do wygrania bon do wykorzystania w sklepie Bracelets by Ania!


A w sklepie SHEINSIDE duże obniżki cen! ZAPRASZAM :)
Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

54 komentarze

  1. Uroczo Ci w takich spódniczkach i kolorach. :-) Uwielbiam Twoją figurę oraz włosy co powtórzę po raz enty!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes pieknaaaaaaaaaaaaa<3
    prostujesz codziennie wlosy ze sa tak zdrowe??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prostuje tak co 2 dni:)

      Usuń
    2. sa takie zadbane.. mozesz napisac jakich kosmetykow do wlosow uzywasz? jakich odywek, maseczek itp

      Usuń
    3. Napisałam wszystko w poście o kosmetykach :)

      Usuń
    4. dziekuje za odp:) prosze odp mi jeszcze jakiego odcienia uzywasz podkladu z bourjous healthy mix?::)

      Usuń
    5. Używałam jakiś czas temu z Bourjous, ale kupiłam za jasny odcień i odszedł w odstawkę, teraz używam Rimmel Match Perfection odcień 300 sand :)

      Usuń
    6. Napisz coś więcej o tym podkładzie. Zakrywa niedoskonałości? Długo utrzymuje się na twarzy?? Jeśli ten podkład nasz na zdjęciu to jest śliczny:)

      Usuń
  3. no teraz szczena mi opadła.. wygladasz zabojczo. jestes moją motywacją! jestes no taka perełką jesli chodzi o blogi ogladam tylko polskie produkcje i jestem pod wrazeniem!!! ten plaszcz dawno kupilas?? jest piekny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie :* Płaszczyk kupiłam w zeszłym sezonie :)

      Usuń
  4. ale masz piekne brwi regulowałaś je jakoś sobie?:P bo troche sie zmienily chyba kształt

    OdpowiedzUsuń
  5. prześlicznie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta spódniczka!!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznotka kochana!
    uwielbiam na Ciebie patrzeć ;*
    świetna stylóweczka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy wystawisz cos nowego na vinted?:*

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurde ale Ci wlosy urosly!:P wcierasz cos? cos uzywasz nowego? ;> co uzywasz do wlosow?:P pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam brać tabletki Biotebal, ale biorę dopiero 2 tyg. więc na efekty jeszcze trochę trzeba poczekać :)

      Usuń
  10. Fajny ten płaszczyk , strasznie mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz jak zwykle :*

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie wyglądasz
    śliczna spódnica

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie robiłaś te zdjęcia? w Poznaniu? i kto Ci je robił? wyglądasz prześlicznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w Poznaniu. Wszystkie zdjęcia robi mi mój chłopak :)

      Usuń
  14. Jakie nogi! Cudownie wyglądasz :) stylizacja bardzo kobieca :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz ;-) faktycznie dzisiaj słoneczko było super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uuu jakie nogi :)
    pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jest Ci zimno w takich butach i płaszczyku? Temperatury niestety już spadają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekend na pewno nie pozwoliłabym sobie na taki ubiór, ale dzisiaj było wyjątkowo ładnie i dosyć ciepło :)

      Usuń
    2. To wszystko tłumaczy, zazdrościmy :P Mówisz, że postarasz się teraz dodawać częściej wpisy, liczę na takie z zimowymi już setami :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  18. jaki masz kolor na włosach? :) szamponetka jakaś ?:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegancko, ale też sexi ! :) Brawo ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa stylizacja ;) Nawet sama bym się tak ubrała ;)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz :)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się ! Wyglądasz świetnie, uwielbiam takie sety ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. http://itsdosiababy.blogspot.com/ Na moim blogu giveaway do wygrania 50$ i 30$ na zakupy w sklepie Oasap. Serdecznie Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz piekny odcien skrory, chodzisz odczasu doczasu na solarium?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakim aparatem cykasz fotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłaś go na potrzeby bloga?

      Usuń
  26. No rzeczywiście teraz trzeba korzystać z każdego promyka słońca, bo jest go tak mało, że nie ma nawet jak nowego posta zrobić, już nie wspominając o dobrych zdjęciach:/ Jestem szczęśliwa, że pastele zostały docenione także jesienią i zimą... rozkloszowana spódniczka jest świetna! A buty na niebotycznie wysokich obcasach mega! Z chęcią bym Ci je skradła ;) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna bluzka! ale masz nogi :)
    zapraszam do mnie na rozdanie z Oasap! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw,spódniczka zdecydowanie go ożywia! Wyglądasz ślicznie!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  29. moze zrobisz notke ulubione kosmetyki miesiaca?:)) ciekawa jestem zawsze co bloggerki uzywaja ze takie sa sliczne

    OdpowiedzUsuń
  30. buty są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. You look absolutely lovely! Such a cute skirt. We want to wish you a very charming Christmas season.
    All the best from snowy Berlin,

    Jana & Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz : ) uroczy set + jaka figura! : )

    OdpowiedzUsuń
  33. jakiego podkładu użyłaś na tym zdjęciu??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam cały czas tego samego podkładu Rimmel Match Perfection :)

      Usuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.