2013 - PODSUMOWANIE

11:55


Witam! Długo mnie tutaj nie było, dużo się działo przed świętami byłam w Berlinie, czas świąt to oczywiście mnóstwo biegania i załatwiania spraw, w weekend po świętach osiemnastka koleżanki, dopiero wczoraj znalazłam chwilkę czasu na zrobienie zdjęć, które pojawią się na dniach. No i mamy ostatni dzień tego roku. Nie wierze w to jak czas szybko płynie, jutro rocznicowo puknie mi 20stka! Czas mógłby w tym momencie się zatrzymać. Ten rok był bardzo ważny w moim życiu, przede wszystkim studniówka, matura, najdłuższe wakacje w życiu, przeprowadzka do nowego miasta na studia, no i oczywiście założenie bloga. Prowadzę go już ponad pół roku! Jak co roku mam kilka planów na nowy rok, mam nadzieję, że chociaż w połowie uda mi się je zrealizować. Poniżej małe zdjęciowe podsumowanie, a Wam chcę życzyć kochani oby ten nowy rok był dla wszystkich lepszy od poprzedniego, obyście byli otoczeni przyjaciółmi i rodziną, oby było Was tutaj coraz więcej i mimo moich czasowych nieobecności na blogu żebyście odwiedzali mnie tak licznie jak do tej pory! 
Szczęśliwego Nowego Roku i oczywiście szampańskiej zabawy sylwestrowej! :*




2014 First Big Sale! Over 1000 winter styles!
Up to 70% off!
Large amount of Spring new styles are coming soon!
Time: 12/31/2013~1/6/2014

14 komentarze

  1. szczęśliwego nowego roku i udanego sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a Ty gdzie idziesz na sylwka? na sale?:* obys byla czesciej :)) od razu jest co czytac i sie inspirowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku spędzam sylwestra na spokojnie, nie na salę :) Dziękuję! :)

      Usuń
  3. szczęścia! u mnie również podsumowanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku! :D
    Fajne zdjęcia, takie pozytywne ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie kochana również szczęśliwego nowego roku i udanej zabawy sylwestrowej! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego 2014 Roku kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego nowego roku!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. dodasz dzisia post ? :) my juz z niecierpliwoscia czekamy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolaż:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny kolaż! Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.
    Bardzo podoba mi się twój blog i proponowane przez Ciebie stylizacje. Obserwuję i na pewno będę tutaj zaglądać częściej.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie, oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba, choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda ze tak malo dodajesz:(

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.