Studniówka

21:24

Hej kochani! W końcu udało mi się znaleźć chwilę na napisanie posta, chociaż muszę się sprężać, bo przede mną cała noc nauki. Niestety mam teraz za mało czasu na wszystko, dzień stanowczo powinien być dłuższy! Z racji tego, że dostałam wiele zapytań o moją sukienkę ze studniówki, mam dla Was dzisiaj trochę inny post. Wiele dziewczyn stoi przed dylematem wyboru swojej studniówkowej kreacji, więc postanowiłam pokazać Wam moją, być może będzie dla kogoś inspiracją:) Suknia jest mojego projektu, uszyta przez moją krawcową. Uwielbiam ją i żałuje, że nie mam okazji jej już nigdzie założyć. Jak Wam się podoba? Czekam na opinie :)



W sklepie SHEINSIDE dużo zniżek na ciuszki. Pamiętajcie, że wysyłka na całym świecie jest darmowa!
Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe


Konkurs z Bracelets by Ania wygrywa Magdalena Katarzyna Nizioł! 
Gratuluję! :)

59 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupilas sukienke ? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy przeczytać post :)

      Usuń
    2. Podaj kontakt do krawcowej gdybyś mogła :) Była bym wdzięczna :) Pozdrawiam

      Usuń
    3. Przykro mi, niestety nie mogę podawać takich informacji

      Usuń
  3. mój boże Księżniczka!!!
    Jaka Ty jesteś sliczna to chyba nie masz pojęcia! :)
    Zazdroszczę jak nie wiem, wygladalas tak że brak mi słów ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jezuuuuuuuuu jak ślicznie!!!! prześliczna sukienka!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądałaś przepięknie, naprawde niesamowicie. Świetna robota - zarówno twoja jak i krawcowej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A czemu tam wszyscy byli na czarno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja szkoła utrzymuje taką tradycję, która według mnie sprawiła, że ta studniówka była prawdziwym eleganckim balem. Dziewczyny, które tańczyły poloneza miały mieć długą, czarną suknię, natomiast faceci czarne garnitury :)

      Usuń
    2. i tak jest idealnie popieram :) Ty wygladalas najlepiej!

      Usuń
    3. Jak dobrze, że zerkam też na komentarze ;) Też byłam ciekawa czemu tak wszyscy na czarno... tak smutno :(
      Ale sukienkę miałam naprawdę śliczną ;)

      Usuń
  7. wygladalas pieknie\!! ladnie ci w takich wlosach zapytam bo o tym nie napisalas czym je utrwalilas? i czym robilas loki? i jakich kosmetykow cieni i tuszu uzylas?:) ja sie stresuje... niedlugo studniowka tez tancze i sie boje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy robiłam u fryzjerki, loki robione były prostownicą :)

      Usuń
    2. a kosmetyki? makijaż mialas sliczny taki delikatny :*

      Usuń
    3. Niestety nie bardzo pamiętam jakich kosmetyków wtedy używałam :(

      Usuń
    4. szkoda ale bosko wygladalas!!! :P a jakie cienie do powiek polecasz marke i kolor? i marsz do nauki :P bo zamęczymy Cie na smierc:P ale jak juz widze taka ladna dziewczyne to musze sie wypytac o wszystko :D

      Usuń
    5. Rzadko używam cieni, nie posiadam jakichś specjalnych. Ja mam z Avonu i jestem z nich dosyć zadowolona :) Ciężko jest się zabrać do nauki jak tu tyle miłych komentarzy czeka na odpowiedź :)

      Usuń
  8. Ile kosztuje uszycie takiej sukienki i mogłabym kontakt do krawcowej ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boska jest boska normalnie, a sukienka przepiękna :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. a jaka cena takiej sukienki ?

    OdpowiedzUsuń
  11. a na uczelni robisz jakies zabiegi na jakim etapie jestes?:) ja studiuje kosmetologie warszawa.. ale mysle zeby sie przenieść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masaż kończyny górnej i dolnej, manicure, pedicure, zabieg parafinowy i henna brwi i rzęs :) Dlaczego chcesz się przenieść i gdzie?

      Usuń
    2. wlasnie do poznania w warszawie jest duuuuzo nauki a malo praktyki ;/ a to bez sensu :((( my dopiero masaze.. a każą nam sie uczyc bez sensu nerwów kości

      Usuń
  12. Wyglądałaś bardzo uroczo , kreacja rzeczywiście cudowna. Szczególnie dól i koronkowy tył Razem z chłopakiem wyglądacie zawsze na tzak zczęśliwą parę ,że lubię na Was patrzeć ;)
    Zawsze wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz, sukienka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna! wyglądałaś w niej ślicznie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie wygladalas :) bylas moze ostatnio na jakis zakupach? kupowalas cos nowego ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny tył. Ja dodałabym do tej sukienki jedynie ramiączka, bo nie lubię, gdy ich nie ma.
    Widzę, że sporo dziewczyn było w czarnych sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześlicznie wyglądałaś! a suknia prosta, czarna - na studniówkę idealna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie wybierasz sie na sylwestra? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka piekna, a ty wyglądałaś super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie! gdzie idziesz na sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana kiedy planujesz nowy post ? ;* wygladalas przeslicznie .

    OdpowiedzUsuń
  22. kurde nie mam pomyslu dla chlopaka na prezent :P co Ty w tym roku planujesz jako prezent masz jakis pomysl?:P

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękna sukienka ! żałuję że ja na swoją nie założyłam długiej :(

    OdpowiedzUsuń
  24. super! :), ja na swoją miałam typową balową.

    OdpowiedzUsuń
  25. W tym roku też czeka mnie szycie sukienki na studniówce. Mam pytanie, czy dobra była jej długość? Zastanawiam się czy wygodnie ci się tańczyło i czy nie przydeptywałaś jej sobie. Bo widziałam kilka dziewczyn miało do kostki, ale niezbyt mi się to podoba.
    Śliczna jesteś, ciekawy blog, fajnie, że dziewczyna z Turku zdobywa coraz większą popularność w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość była idealna, nie przydeptywałam dlatego że z przodu była troszkę krótsza niż z tyłu :) Dziękuję :)

      Usuń
  26. Wygladalas pieknie :) moge zapytac jakie buty, marynarke/narzutke i jakis plaszczyk czy kurtke do tej kreacji dopasowalas? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. wpaniała sukienka !!!:) ostatnio kupiłam podobną w SH za 14 zł :)) wyglądałaś nieziemsko kochana !:) buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. a nie chciałabyś może odsprzedać swojej sukienki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, mam do niej sentyment :)

      Usuń
    2. A projekt sukienki może byś sprzedała?

      Usuń
  30. Nie chciałabyś sprzedać tej sukni?

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze czułaś się w tej sukience? Nie spadała Ci podczas tańca? Bo też kupiłam na studniówkę sukienkę bez ramiączek i teraz mam obawy co do niej :( boję się że podczas tańca będę myślała tylko o tym żeby sukienka mi nie spadała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była tak uszyta i idealnie dopasowana na mnie, że nie było mowy o tym żeby mi spadała :)

      Usuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.