SHEINSIDE

14:09

Dzień dobry wszystkim! 
Mam dzisiaj dla Was moją małą listę must have ze sklepu Sheinside. Pewnie większość z Was już widziała ich asortyment, powiem Wam, że ja odkryłam go całkiem niedawno i po prostu uwielbiam Sheinside za to, że mają tam naprawdę nietuzinkowe i niespotykane w sklepach ubrania. To co ich odróżnia od innych sklepów to na prawdę niskie ceny, w dodatku cały czas mają w swojej ofercie mnóstwo rabatów. Chciałam jeszcze zaznaczyć, że wysyłka jest zupełnie za darmo! Gorąco zachęcam!

BLUZY
1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK 5. KLIK 6. KLIK

KURTKI
1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK 5. KLIK 6. KLIK

SUKIENKI
1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK 5. KLIK 6. KLIK

SPODNIE/SZORTY
1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK 5. KLIK 6. KLIK 

BIŻUTERIA
1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK

Zapraszam do przeglądania asortymentu tego sklepu, na wiele z tych rzeczy, które podałam jest wyprzedaż! Kochani pomóżcie mi i klikajcie w link poniżej!

www.sheinside.com


Do końca konkursu pozostały już tylko 2 dni! Kto jeszcze nie wziął udziału - Zapraszam! (Klikajcie w zdjęcie)


26 komentarze

  1. to fakt, mają tam świetne rzeczy :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde myslalam ze dodalas stylizacje:P

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne bluzy i kurtki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczki i naszyjniki cudne !;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. skad masz te kapcie ? :) ktore dodalas na zdjeciu na instagramie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy następna stylizacja? czekamy ze zniecierpliwieniem!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też podobają się rzeczy z Sheinside, są oryginalne i nie aż takie drogie :) Z tych, które pokazałaś, do gustu przypadła mi bluza z optymistycznym napisem i chyba wszystkie parki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulala same piękności :
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. uzywasz jakiegos bronzera? jak tak to jaki i jaki odcien?:p albo roz do policzkow

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy post?:P o czym bedzie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciągu najbliższych dni. Kilka dziewczyn prosiło mnie żebym wrzuciła moją stylizację studniówkową, także myślę, że coś takiego umieszczę :)

      Usuń
  11. czesc, moglabys mi powiedziec jak zamawialas ta sukienke z cocktailshock to bralas ta z gestszymi kontrafaldami ? i jaka bralas dlugosc ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kupilas cos z rossmana? :P na tej promocji jesli tak to co ?:) bo sama chce cos kupic i szukam pomyslu:P

    OdpowiedzUsuń
  13. a moglabys tez dodac jakis post z nowosciami ? :) i za jakis czas z propozycja na sylwestra ?

    OdpowiedzUsuń
  14. a moze post z zawartoscia twojej szafy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się w 100% - świetny sklep
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, A

    OdpowiedzUsuń
  16. kasia dodaj cos bo nudno :PPP bylas w rossie? cos kupilas?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dzisiaj pojawi się post :)

      Usuń
    2. ooo pieknie wygladalas!! :) a bylas w tym rossie?:P przepraszam ze truje ale szukam co kto poleca:))))))))))))))))

      Usuń
    3. Jeszcze nie byłam przez brak czasu, ale planuje się wybrać :)

      Usuń
    4. a masz cos na liscie?:)

      Usuń
  17. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:*

    http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.