KONKURS z BRACELETS BY ANIA

14:58

Witam kochani! 
Z okazji przekroczenia na moim blogu 50 tys. wyświetleń mam dla Was konkurs sponsorowany przez Bracelets by Ania. Do wygrania dowolnie wybrana bransoletka :)



Zasady są bardzo proste: 
1. Polubić profil na facebooku Bracelets by Ania
2. Polubić mój profil na facebooku Caathleen
3. Udostępnić grafikę konkursową TUTAJ
4. W komentarzu pod grafiką konkursową napisać adres e-mail.
5. Publiczne obserwowanie mojego bloga 
(osoby, które zaobserwują bloga proszę o napisanie adresu e-mail również pod tym postem)

Konkurs trwa do 21.11.2013 do godziny 23:59.

POWODZENIA! :)

15 komentarze

  1. gelciawarszawa@gmail.com
    na fb podałam inny , ponieważ na tym mam założony fb i nie chce by ktoś nie pożądany o tym wiedział.

    OdpowiedzUsuń
  2. planujesz zakup jakis nowosci ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie planuje, jak coś wpadnie mi w oko to po prostu kupuję :)

      Usuń
    2. a jak ty to robisz ze znajdujesz takie fajne rzeczy ? ja zawsze jak chce sobie cos kupic to nigdy nic nie moge znalesc ladnego :(

      Usuń
  3. hej,
    chcialam sie zapytac jaki rozmiar masz tej bialej marynarki z Reserved? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :)
    obserwuje :)

    Zapraszam do mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dariaczechowska@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej masz juz w tym roku plany na sylwestra?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, niestety nie mam jeszcze żadnych planów :(

      Usuń
  7. kiedy bedzie nowy post ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy planujesz nowy post ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje mi czasu i nie mam kiedy zrobić zdjęć, w dodatku w tym tygodniu mam 3 kolokwia:( Postaram się dodać coś jak najszybciej, ale nie mogę niestety powiedzieć konkretnie w jaki dzień.

      Usuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.