Podsumowanie 10 ostatnich stylizacji

15:41

Witam! Nadszedł kolejny jesienny miesiąc, z którym przychodzą niestety coraz to większe chłody. Z racji tego, że jak na razie siedzę na uczelni od rana do wieczora i też jeszcze trochę choruje i nie mam możliwości zrobić zdjęć, wstawiam dzisiaj podsumowanie 10 ostatnich stylizacji. Piszcie w komentarzach, który zestaw najbardziej Wam się spodobał oraz w jakich zestawach chcielibyście mnie zobaczyć. Jeśli macie jakieś pytania możecie je pod tym postem zadawać. 
Miłego weekendu!:)

1

2

3

4


5

6


7


8


9


10

Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie i facebooku!
                           

32 komentarze

  1. dla mnie to każda jest idealna bo Ty jestes idealna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko wybrać wszystkie są świetne. Mnie najbardziej podoba sie 5 i 6-bardzo Ci pasują. Mogłabyś dodawać nawet zdjecia takich zwykłych stylizacji które nosisz codziennie. Pozdrawiam i życze powodzenia na studiach :)
    PS: Nie wiem czy już wspominałaś, ale co studiujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w każdym zestawie! ;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie każdy jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 4, 5 i 9 najlepiej <3 jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejsza numer 9. Jesteś przepiękna kochana. Masz cudowne włosy, ach! Czekam na jakiś wpis jesienny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy jest piękny tak jak i Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda stylizacja jak najbardziej udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2,8,9,10 najlepsze ! ale wszystkie śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie są świetne i nie mogłabym wybrać najlepszej :P

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie 6! lubię za wysokie obcasy, za kolory, za lakier do paznokci z nude!

    torebka do wygrania - zapraszam
    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2013/09/wygraj-torebke-od-antbags.html

    OdpowiedzUsuń
  12. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10! Wszystkie super :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie świetne :) Ciezko sie zdecydowac , ktora najlepsza mi sie wszystkie bardzo podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda stylizacja jest super! Na prawdę masz super styl. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu czekamy na nowe stylizacje :) Zdrowiej!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. trudno się zdecydować, bo wszystkie super i bardzo kobiece! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog. :)

    ~Obserwuję i pozdrawiam. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie stylizacje są genialne ;) pozdrawiam gorąco:)
    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie stylizacje są bardzo fajne, ale dla mnie najlepsze to : 3,6,7,8 ,10.

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. http://www.vinted.pl/forum/nie-m-w-nikomu-ale-dot-dot-dot/93030-ladne-dziewczyny
    Obczaj to :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podaj swój link na szafa.pl :) bardzo ładne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na górze strony w zakładkach :) http://szafa.pl/profil/perciaa

      Usuń
  22. Ta sukienka nr.4 z ASOSa? Nie powinna mieć jeszcze takiego delikatnego, złotego paska w tali? widziałam ją wiele razy i właśnie u Ciebie tym jednym detalem się różni. A stylizacje wszystkie świetne ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to dokładnie ta sama sukienka z Asosu:) ma tą tasiemkę w talii, ale ja ją podwinęłam :)

      Usuń
  23. Tak właśnie myślałam, miałam ją kupić dawniej, ale koniec z końcem się nie zdecydowałam, ale dzięki podwinięciu tej tasiemki sukienka nabrała delikatności i pasuje na mniej oficjalne okazje bo z tasiemką jest bardziej elegancka ;) Patrząc na to zdjęcie żałuję, że jej nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna dziewczyna, idealne ciało!
    czego chcieć więcej? we wszystkim ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.