MOBILE MIX part. 4

16:27

Witam kochani! Od razu przepraszam za taką długą nieobecność, dopadła mnie chyba jesienna chandra, brak weny i chęci na zrobienie zdjęć, w dodatku jak już wspominałam mam bardzo dużo zajęć na uczelni, wracam jak jest już późno i ciężko mi się ze wszystkim wyrobić. Od jakiegoś czasu uzupełniam szafę w trochę nowości na jesień i zimę, niebawem wszystko zobaczycie w następnych postach. Dzisiaj zostawiam Was z kolejnym mixem zdjęć z telefonu z ostatniego czasu. Buziaki! :*


Follow me on Facebook! 
                           

26 komentarze

  1. Świetny mix! Zdjęcie, gdzie "przytulasz się" do drzewa świetne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a moze porobisz w domu zdjecia nowosci ktore kupilas a pozniej pokazesz nam je w stylizacjach ? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiej farby do włosów używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponetka Marion - orzechowy brąz

      Usuń
    2. masz tak piekny kolor ze kazdy sie ciebie o to pyta:P masz super grzywke jak idziesz do fryzjera to co mowisz albo moze pokazujesz jakies zdjecie? na ktorym sie wzorujesz jak tak to jakie?

      Usuń
    3. Od dłuższego czasu już nie przycinam grzywki tylko zapuszczam do całości włosów i tak sama sobie rośnie :)

      Usuń
  4. ciagle te same zdj widze.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny mix ;-) super zdjęcia!
    masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega urocze zdjęcia ! :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać mixy :))
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję z całego serduszka za komentarz na moim blogu! Jest mi niezmiernie miło, że spodobał Ci się mój post. Informuję, że właśnie dodałam dość obszerną notkę z zakresu tricków urodowo-makijażowych - jestem pewna, że Ci się spodoba :)
    Życzę miłego dnia! Buziaki, M.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz ;) ogólnie cały blog mi się podoba bo przejrzałam parę str ;)
    pozdrawiam ;*
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. super mix:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/burgrund-and-gold-autumn-romwe.html nowy post:D - wejdzisz w napisa ROMWE na samym końcu posta?
    dzieki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. kasiuuuuuu tesknimy :( kiedy post ?:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki polecisz krem na dzien? teraz jesienia pod makijaz jaki uzywasz na dzien a jaki na noc? pozdrawiam Alicja:) PS wpadlam tu przez przypadek i zostaje na dluzej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam od dłuższego czasu i na dzień i na noc masła kakaowego z Ziaji, krem jest bardzo tłusty przez co dobrze nawilża moją suchą skórę, polecam też krem Nivea Soft, bardzo dobrze nawilża i chroni skórę :)

      Usuń
    2. dziekuje za odpowiedz:)))))

      Usuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.