Beautiful autumn

16:11

Uwielbiam pogodę za oknem! Szkoda tylko, że nie jest mi dane z niej korzystać w pełni, ale na szczęście zbliża się weekend. W końcu udało mi się znaleźć chwilkę czasu, więc przychodzę do Was z małą porcją zdjęć. W przyszłym tygodniu będę mieć trochę luzu na uczelni, także będę teraz nadrabiać moje zaległości. Co do ubioru przyszły do mnie kalosze od Salon Anka i koniecznie musiałam Wam je pokazać w zestawie. Są mega wygodne i stały się moimi ulubieńcami, a przez doczepione kokardki, wyglądają bardzo uroczo! Tak więc, zapraszam do oglądania i komentowania :)

koszula(body), legginsy - bershka / torba - nn / kalosze - Salon Anka / pierścionek - h&m


Follow me on Facebook! 
                           

47 komentarze

  1. czyli mozemy sie spodziewac duzo postow?:P super sliczna jestes i te pazurki to klasyka ktora uwielbiam:) masz tu moze podklad na buzi? bo wyglada slicznie jesli masz jakis puder lub podklad napisz kochana co to :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, postaram się częściej dodawać:) Podkład, który mam na buzi to Rimmel Match Perfection, a puder - Manhattan Soft Mat Loose Powder

      Usuń
    2. dzieki za odpowiedz :* a pamietasz jaki masz kolorek tego podkladu? mowie ci idealnie wyglada na buzi!:) jestem w szoku. :)

      Usuń
    3. Kolor Sand, nr 300 :) Myślę, że to bardziej zasługa pudru, jest lekki i na buzi wygląda bardzo ładnie i tak świeżo :)

      Usuń
    4. juz kupilam:P i to dzieki Tobie po ostatnim poscie z kosmetykami :P i wyglada super teraz ten podklad musze nabyc. ja Ci dziekuje jeszcze raz ze odpowiadasz na moje komentarze bardzo dziekuje :):*

      Usuń
    5. A jaki kolorek pudru??;)

      Usuń
  2. i masz taki cudowny ksztalt brwi czym je podkreslasz? ja za cholere nie umiem wyskubac zeby miec taki ksztalt:(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązową kredką do brwi Pierre Rene :)

      Usuń
  3. swietny post :) super ze bedzie ich wiecej :) bo bardzo lubie twoje stylizacje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kobieta <3
    fikuśna kokardka przy kaloszach.

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś przecudowna!
    w każdym kawałku idealna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja figura jak i cała uroda mnie powala, nawet w prostych stylizacjach wyglądasz niesamowicie. Mam nadzieje, że znajdziesz czas na bloga bo twoje zdjęcia są naprawde inspirujące. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! kaloszki są super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ty masz swietny styl, dawno kupowalas ta koszule ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jezeli mozna wiedziec to w poznaniu? jezeli tak to w jakiej galerii ? :)

      Usuń
    2. bo bede w przyszlym tygodniu w poznaniu i tez chcialabym kupic sobie ta koszule :) takze jezelii mozesz to prosze o odpowiedz bedzie mi bardzo pomocna :)

      Usuń
    3. Tak w Poznaniu, w Starym Browarze :)

      Usuń
    4. dziekuje bardzo za odpowiedz :)

      Usuń
  9. świetnie wyglądasz ;-)
    paznokcie bardzo ładne, a torba baaardzo bardzo mi się podoba :)
    ja dzisiaj zaczęłam weekend, bo robię sobie jutro wolne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tej koszuli , do tego ta aura jesienna :) zestaw praktyczny bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, uwielbiam na Ciebie patrzeć. Jesteś przepiękna, a na dodatek cholernie zgrabna. Looki masz proste, w których można się wszędzie pokazać. A te budziki, jak Ci pisałam na fanpage są mega słodkie - kokardka dodaje uroku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw!
    Ładne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestes piekna.. bardzo podobaja mi sie twoje stylzacje.. wszytsko ze smaczkiem:)
    jakies uzywasz prostownicy do wlosow? zastanawiam sie nad kupnem ale komplenie nie znam sie jaka jest dobra.. moze polcisz jakas?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:) używam prostownicy Babyliss ipro230 ionic, bardzo dobra polecam:) koszt ok. 200zł

      Usuń
    2. dziekuje slicznie za odp:*

      Usuń
  14. Znalazłam Twoje stylizacje na szafie, baardzo mi się podobają !. Obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna torba:) mogę wiedzieć gdzie kupiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jednej z użytkowniczek na szafa.pl :)

      Usuń
  16. świetny klasyczny look !:) kaloszki faktycznie urocze, bardzo chętnie bym takie nabyła;))

    nowy post;*
    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. i like the way you styled the leggings and it looks great on you. your bag is amazing. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne te gumiaczki :) a jesien faktycznie nas w tym roku rozpieszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. brwi i figura- ideał! piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  20. zrobisz post o makijażu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy w ogóle jest sens, bo w moim zwyczajnym makijażu nie ma nic nadzwyczajnego, ale ok postaram się jakoś w najbliższym czasie :)

      Usuń
  21. Farbujesz włosy? Jak tak to jakiej farby używasz i jakiego koloru?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponetka Marion - orzechowy brąz

      Usuń
  22. śliczna bużka.mniamciu:-)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.