AUTUMN LOOK

16:05

Dzień dobry! 
Można powiedzieć, że wyzdrowiałam, więc od razu poleciałam robić zdjęcia. Proszono mnie o więcej codziennych, jesiennych stylizacji, więc proszę. Jesień zmusza nas do ubierania się na "cebulkę" i taki też jest dzisiejszy zestaw. Bluzka, sweterek, koszula i do tego jeszcze gruby komin. Przyznam szczerze, że z początku nie mogłam się przekonać do sneakersów, wydawały mi się zbyt masywne, lecz teraz po prostu je pokochałam. Nie dosyć, że jestem wyższa kilka centymetrów (a to plus przy moim niskim wzroście), to jeszcze są bardzo, bardzo wygodne! Od dzisiaj zaczynam intensywniej ćwiczyć nad brzuchem i pośladkami. Według mnie najlepsze i najprzyjemniejsze są ćwiczenia z Mel B, o których kiedyś już wspominałam. Miejmy nadzieję, że jesień nie wprowadzi mnie w melancholijny nastrój, a wręcz przeciwnie nastawi do działania. Miłego tygodnia kochani! :)


koszula - stradivarius / sweter - sh / komin -nn / legginsy, sneakersy - bershka / torba - diverse / zegarek - all

Follow me!
                           

58 komentarze

  1. mega zestaw!
    koszula wygląda naprawdę świetnie no strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie Ci jak masz kite. wogole jak na kosmetologii? mnie zabija anatomia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo fajny kierunek! Ale fakt, z anatomią będzie ciężko :/

      Usuń
  3. świetny komin!
    wszystko super wygląda


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały zestaw :D
    jeansowa koszula i komin idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, sneakersy są bardzo fajne ;-)
    Ja jakoś wolę ćwiczenia z Chodakowską, ale wszystko niestety szybko mnie nudzi.. :<

    OdpowiedzUsuń
  6. I Ty mi piszesz na blogu,że mam piękne i zgrabne nogi?! Dziewczyno popatrz na swoje! są idealne! Świetny blog, od 1 wejścia bardzo mi sie spodobał, lubię na facebooku i na pewno będę często zaglądać. Zapraszam też do siebie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupujesz ciuchy w sh?

    OdpowiedzUsuń
  8. bajka ! aż chciałoby się mieć taki zestaw w szafie:D
    zapraszam też do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie wygladasz. ladne polaczenie kolorkow

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jesteś moją inspiracją :-D:-*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna codzienna stylizacja ! :) Bardzo chętnie bym się tak ubrała:)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna koszula i komin <3 Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł ze sweterkiem pod koszulą, nie wiem czemu, ale nigdy tak nie chodziłam, a wygląda to świetnie! Outfit oczywiście bardzo mi się podoba!
    POozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. bylas na jakis zakupach? moze haul ??:* ja czaje sie na jakies promocje w sklepach widzialas cos fajnego?:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely autumn look! <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega :)))

    Obserwuję!!! :))
    http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. no tak już widać jesień :( udowny gruby komin :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super koszula :D i te włosy :)
    obserwuję i zapraszam do mnie na nowego bloga :D

    http://makuchclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak kupowałaś spódnicę w cocktailshock to tę z rzadszymi czy gęstszymi kontrafałdami?

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw!
    Bardzo fajny komin! Gdzie go kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakiej farby do włosów używasz?

    OdpowiedzUsuń
  22. a masz juz buty na zime\? jakie kupujesz w tym roku:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie szukania, coś tam już kupiłam, z resztą pokażę niedługo w postach :)

      Usuń
  23. z niecierpliwoscia czekam na nowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać coś jak najszybciej, ale przez zajęcia na uczelni od rana do wieczora kompletnie nie mam na nic czasu :(

      Usuń
    2. rozumiem :( ale mam nadzieje ze nie dlugo znajdziesz chwilke i coś nowego pojawi się na blogu ;* ja również jestem ciekawa twoich butów na zimę, bo sama mam problem znaleźć idealne . :)

      Usuń
  24. genialnie ja tez czekam na nowosci znow:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna koszula i ogólnie bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super!

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM;) http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super. fajna stylizacja uwielbiam takie zestawy;)

    byysylwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz. Buty - mega! Kiedy kupowałaś? W tym sezonie czy wcześniej? :)
    Obserwujemy? Buziaki, Michalina.
    PS. zapraszam na mój fanpage (www.facebook.com/soinspiring) - wraz z Dear Body organizuję naprawdę obfity w nagrody konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec letniego sezonu na wyprzedaży :)

      Usuń
  30. Świetnie wygladasz ;) czekamy na nowe zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, koszula mi się bardzo podoba :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło bedzie jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. buty i koszula - kocham <3

    zapraszam do mnie na konkurs! :)
    www.marcherryfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Trochę nie w temacie ale na istagramie masz zdjecie paznokci http://instagram.com/p/e3BOTMyOzt/ możesz powiedzieć co to za lakier ?
    Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładnie wyglądasz :) komin świetnie pasuje do tej koszuli ;-))
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw :)
    + zazdroszczę urody :D

    OdpowiedzUsuń
  36. gdzie kupiłaś buty?

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.