BAD

14:00

Witam! Postanowiłam poniższe jeansowe spodenki, które miałam w poprzedniej stylizacji pokazać w dwóch różnych zestawach - eleganckim i sportowym. I chociaż uwielbiam chodzić w szpilkach, poza tymi eleganckimi zestawami, najczęściej stawiam na wygodne ciuchy - spodnie, koszule, bluzy i płaskie obuwie. Dzisiaj mam dla Was coś sportowego, ale nie będę się zbytnio rozpisywać, po prostu zapraszam do oglądania! :)





sneakersy, body - bershka / fullcap - cropp / koszula - h&m / szorty - terranova / zegarek - all
Who's bad? - MODNAPOLKA.pl

Kochani, mam do Was wielką prośbę! Bardzo prosiłabym o polubienie mojego komentarza w konkursie na facebooku, tutaj: KLIK. Póki co wygrywam, ale pozostałe dziewczyny również walczą. Jeśli tylko wygram, od razu wstawiam stylizację z wygraną rzeczą. To tylko jedno kliknięcie i zajmie dosłownie sekundę. Będę Wam ogromnie wdzięczna! :* 


51 komentarze

  1. W każdej stylizacji wyglądasz cudownie. Co prawda elegancka stylizacja ze spodenkami bardziej mi odpowiadała ale tak też jest dobrze bo jesteś prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylówka, jestem absolutnie zakochana w Twoich lookach kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też te dwa jakoś najbardziej przypadły do gustu :) Marzenie <3

      Usuń
  3. glos oddany czekam na stylizacje w nagrode:PPP :*** sliczna stylizacja ale w szpilkach lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz super ;) Czapka jest extra !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz. zestaw bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zdecydowanie wolę takie lekko sportowe stylizacje:) super wyglądasz w tej czapie, a sneakersy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna stylizacja, podobnie jak poprzednia ma ten sam (chyba) pasek. Kolejny raz psuje tak świetny, sportowy look! Jak dla mnie za ciężki przy całej stylizacji. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego tak bardzo się uczepiłaś mało widocznego paska, ale uważam, że nie psuje stylizacji, wręcz przeciwnie bardzo mi pasuje do tego sportowego zestawu :)

      Usuń
    2. Według mnie pasek pasuje idealnie!Jeśli jesteś taką znawczynią mody i masz takie wyczucie stylu to bardzo proszę zaprezentuj nam jakiś swój look.

      Usuń
  8. Jesteś przepiękną kobietą i pewnie bardzo często to słyszysz! :) Świetny outfit, kocham taki styl :)

    Miłego weekendu!
    http://claudiabardon.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  9. super ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny sportowy zestawik :) Mi już za zimno jest w krótkich spodenkach :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny outfit! Wyglądasz nieziemsko!
    Zgrabna, piękna i szczupła prowadząca, rewelacyjne zdjęcia i posty - czego chcieć więcej?
    Z przyjemnością zostaję na dłużej czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej podoba mi się czapka ;d caly zestaw świetny
    dodajemy do obserwowanych ? :)
    estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, miło mi to słyszeć kochana :*

      Usuń
  14. Noo, rewelacja! Stylizacja bardzo udana!
    Zdjęcie jak skaczesz świetne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog ;)
    Ślicznie wyglądasz ;))
    zapraszam do obserwacji mojego bloga http://worldbymyy.blogspot.com/
    Ja już twój obserwuje liczę na to samo ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetną masz tą koszulę! i świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz się dodało ;) pozdrawiam Sylwia Georgiev

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobne buty tylko niebieskie. Cala stylizacja bardzo przypadła mi do gustu ;).
    Ładna czapka ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny look!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog! :))) dodaję do obserwowanych! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. wlasnie pasek pasuje i koniec!!:))

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuje za odwiedziny, pięknie wyglądasz i masz przepiękną twarzyczke!

    OdpowiedzUsuń
  23. a po kosmetologii chcesz malowac leczyc skore czy co;p?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po skończeniu studiów będę starała się otworzyć własny zakład kosmetyczny, zamierzam robić wszystkie zabiegi od wizażu po skórę :)

      Usuń
    2. superrrr :)) chociaz ja bym wolala zebys tez byla stylistką chetnie bym skorzystala :PP a w swoim rodzinnym miescie? czy Poznan :)?

      Usuń
    3. Szukałam kierunków związanych z modą, kreowaniem wizerunku, ale niestety nic takiego póki co w Poznaniu nie znalazłam. A w jakim mieście chcę mieć zakład - jeszcze nie wiem:)

      Usuń
    4. a szkoda.. bo ja bym chetnie np taki kurs u ciebie zrobila czasem nie umiem sie nawet ubrac :P pare wskazówek by sie przydalo oo wlasnie przyszlo mi cos do glowy moze taki post na codzienne stylizacje zeby wygladac prosto i dobrze. jak otworzysz zaklad bede 1 klientka :)) powodzenia bede tu zagladac czesto :)

      Usuń
    5. Jasne, na pewno pojawi się taki post:) dziękuje bardzo, pozdrawiam:)

      Usuń
  24. wow, jaka laska!:) to 'skaczące' zdjęcie jest mega!:)

    R.L.

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteś mega ładna i masz świetną figurę :( zapraszam do siebie i liczę na wsparcie w walce do idealnej figury

    OdpowiedzUsuń
  26. mimo ze sportowy look nie jest moja bajka Ty wygladasz bardzo fajnie :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Great outfit! Love your blog and your style! Very nice! Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  28. wybielałas kiedys zeby ?:) jak tak to czym?:P

    OdpowiedzUsuń
  29. Twarzowa koszula;)


    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.