SPORTY ELEGANCE

12:13

Dzień dobry! Nadszedł wrzesień, a co za tym idzie powoli zbliża się jesień, natomiast ja jeszcze żyje wakacjami, szkoła zaczyna mi się dopiero w październiku, więc stawiam jeszcze na ciepłe stylizacje. Mam dzisiaj dla Was elegancki zestaw w wydaniu sportowym. Połączyłam jeansowe spodenki i zwykły biały t-shirt z białą, elegancką marynarką i szpilkami. Co sądzicie o takim połączeniu ?:)


szorty - terranova / t-shirt, marynarka - reserved / torebka - nn / buty- bershka / zegarek - all
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

Zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie! :)

54 komentarze

  1. o mój boze ale ty masz piękne nóżki!
    zazdroszczę Ci ich cudowne ;*

    stylizacja jak zwykle przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny zestaw *o*
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona tą stylizacją! ale ty masz nóżki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i torebka są cudowne. A jaką Ty masz figurę dziewczyno ;o mega !!!!
    obserwujemy? ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie nóżki ładne:) stylizacja super:) bardzo ładne buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. takie lubie najbardziej efektownie ale prosto i z klasą no no czekam na wiecej produkcji bo zapowiada sie ciekawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana zazdroszczę Ci figury i opalenizny! Jesteś przepiękna. :-) Ale jakos ten pasek nie pasuje mi do looka! ;-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj ;)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog.



    Więcej info na naszym blogu :
    www.theirstyleoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie, bosko, nieziemsko! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko mi się podoba, pasuje Ci taki zestaw :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja, masz piękne nogi tylko pozazdrościć figury.
    A! i super szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a gdzie studia:)? i dzienne czy zaocznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obys miala dla nas czas:PP powodzenia piekna gwiazdo!:)

      Usuń
    2. Będzie na pewno ciężej i posty pewnie już nie będą tak często, ale będę starać się z całych sił, dziękuje:)

      Usuń
    3. a jaki kierunek ? :)

      Usuń
  14. świetnie to wygląda ;) masz boskie nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny zestaw! :) Świetny blog! Obserwuję :* Mam nadzieję, że ty też to zrobisz, jeśli Ci się u mnie spodoba. ;) BUZIAKI :* Będę tu częściej wpadać. Czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się ten zestaw! pięknie wyglądają buty nude z tym kolorem paznokci - skopiuję, jak będę miała buty nude :) super wyglądasz - obserwuję - pozdrawiam

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jakaaa piękna jesteś.!^^
    świetny outfit, torebka miazgaa.!♥
    a jakie nogi, marzenia po prostu! *__*
    buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny zestaw! masz MEGA zgrabne nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz. :) masz cudowne nogi :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekujemy:) Wygladasz rewelacyjnie, bardzo pasuje ten styl do Ciebie!:) obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał! Wyglądasz bardzo kobieco, świetna marynarka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja świetna, ogólnie masz bardzo ładne nogi. :)
    I ogólnie ładna dziewczyna z Ciebie...:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw! Buty sa cudowne! <3
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://imagination-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. kurde ale ty cholero jestes sliczna.. :P ciekawe jak wygladalas w gim masz jakies foty? jesli tak to wklej:PP pewnie zawsze taka ladna bylas nigdy nie widzialem takiej slicznej panny :) Twoj chłop (bo czytalem nizej ze ci robi zdjecia) to szczęściarz! a dzieciaki bedziecie mieli super ladne. Pozdrawiam Krystian :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chodzisz do solarium? Np zimą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak, ale to na prawdę rzadko :)

      Usuń
  26. pięknie i elegancko:) A nogi jak u modelki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bosko wyglądasz, naj naj bardziej podoba mi się kobertówka! buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne i bardzo estetyczne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie tu u Ciebie kochana:) Ślicznie wyglądasz, przepiękny żakiet i te szpileczki - cudo :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie nogi!!! ładnie wyglądasz:) stylizacja podoba mi się:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne połączanie, masz ładna figurę :)
    buty i marynarka boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. mam taka propozycje dla ciebie jakbyś delikatnie podkreśliła brwi i np. kreske na oku zrobiła jaskółkę i mocniej rzesy :)) wygladalabys mega seksi chociaz teraz juz wygladasz pieknie!!!!!!!! :)))))))nie moge doczekac sie kolejnych produkcji !

    OdpowiedzUsuń
  33. wow ale laska *-* świetnie wyglądasz :D
    też bym chciała mieć takie dłługie nogi ;)
    super połączenie strasznie mi się podoba :)
    oczywiście dołączam do obserwowanych :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam

    Jeśli chodzi o anonimowe komentarze to Ty mogłabyś je dostawać wyłącznie od zazdrosnych dziewczyn, bo naprawdę jesteś śliczną i zgrabną dziewczyną, nie jedna osoba chciałaby wyglądać tak jak Ty.Co do autorki bloga pt: reservedinspired, nie dziwią mnie negatywne komentarze, ponieważ jest to strasznie zakłamana i obłudna osoba.Ale nie ma co rozwodzić się na ten temat, gdyż najpierw osobę trzeba poznać a później oceniać i nie trzeba zważać na to jaką jest osobą w świecie internetu, gdyż nie zawsze idzie to w parze z życiem poza ekranem komputera.Ja przede wszystkim gardzę osobami tego pokroju co Aleksandra.

    Jeśli chodzi o Ciebie to rób swoje i się nie poddawaj, bo jesteś cudowną dziewczyną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie jestem w temacie co sie dzieje? znowu jakas idiotka leczy kompleksy?? kasia jest liczna:** odp mi bo nie wiem co se dzieje

      Usuń
    2. Źle mnie zrozumiałaś.Nikt nie leczy kompleksów, ale nie chce mi się teraz tłumaczyć.A co do Kasi to fakt śliczna z Niej dziewczyna!

      Pozdrawiam

      Usuń
    3. "obłudna", "zakłamana"? Nie wierzę, że nawet w świecie blogspota co niektóre "kochane" znajome twarze próbują wyrobić mi opinię. Nic złego nie napisałam. A wszelkim takich obelg nie życzę sobie już nawet na innych profilach. Aż tak uwielbiasz może życie prywatne, że wszędzie ktoś próbuje wsadzić swoje "si"? Nie rozumiem i nie ogarnę tego. Wybacz. Znasz mnie po okładce, a nie zawartości. Taką oceną człowieka nigdy drogi anonimie nie zdobędziesz prawdziwych przyjaciół. Ostatnią osobą zakłamaną to jestem ja. Wielu ludzi nienawidzi we mnie tego, że mówię wprost co myślę i w sposób pozytywny i negatywny. Prawda idzie na dwie strony. Czy to oznacza zakłamanie? Nie rozumiem. Przykre ale prawdziwe. Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Kochana przepraszam także za te nieprzyjemne spekulacje. Po raz kolejny ktoś pisze o mojej osobie w miejscu gdzie powinno mówić się o innych sprawach. Jak nie ma do czego przyczepić się do blogspota, to zajeżdżamy czyjąś osobę. Buziole. :-)

      Usuń
  35. nogi mega, a jakie buty cudowne! :))
    TO racja, tylko zazdrosne dziewczyny mogą pisać bezsensowne anonimy ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne nogi!! MEGAAAAA!!!
    Drogie panie, każda kobitka takie może mieć tylko trzeba chcieć;) Troche wysilku;)
    No i tu jest problemmm...


    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. wow a co to za lakier u stóp ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Very Glamour ,georgeus ,girl ,most beautiful in the world.Thank you

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak myślałam, że już wcześniej widziałam pierwsze zdjęcie, nie wiem czy zostało użyte za twoją zgodą...
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1379860962287581&set=pb.100007910707517.-2207520000.1410698475.&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.