SOMETHING SIMPLE

16:28

Witam! Niestety, nie ma co się oszukiwać, mamy prawie połowę września, robi się już coraz chłodniej, po prostu nadchodzi jesień. I właśnie dlatego mam dla Was dzisiaj pierwszą jesienną stylizacje. Jak życzyła sobie jedna z dziewczyn - prosty, zwyczajny codzienniak. Wybrałam luźny sweter oversize, który nadaje się na takie dni jak dziś. I chociaż przyszła mi moja wyczekiwana paczuszka od Cocktail Shock i chciałabym Wam zrobić zdjęcia w ich spódniczce, muszę poczekać może jeszcze pojawi się jakiś odrobinkę cieplejszy dzień. Przepraszam za niezbyt ciekawe zdjęcia, ale pogoda nie dopisywała, wiał wiatr i ciągle odgarniałam włosy. Aha i ogromnie dziękuje za ponad 100 obserwatorów! Ta liczba napędza mnie do działania:) Miłego weekendu! :)


sweter - new look / legginsy - bershka / torba, balerinki - diverse
Oversize sweater - MODNAPOLKA.pl

Kochani! Jeśli jeszcze ktoś tego nie zrobił - ogromnie proszę o głosy pod moim komentarzem w konkursie na facebooku! Zajmie Wam to 10 sekund :)
Link TUTAJ
Za wszystkie głosy DZIĘKUJE! :*

39 komentarze

  1. pięknie :) cudowny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo takie lubie najbardziej <3<3 ajjj czekam czekam na wiecej! taki stroj kojarzy mi sie ze studiami fajnie :))) sama tak sie ubieram w chłodne dni. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham takie zestawy, wygladasz w nim świetnie! a sweterek jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny sweterek

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek, torba i balerinki zresztą też ;-) Całość bardzo fajna ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny sweterek kochana <3 Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny sweterek , ale mnie wkurzałby już ten rękaw ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej kochana dziękuje bardzo za miłe słowa:*,ale Ty też jesteś prześliczna:),nawet bym powiedziała,że jesteśmy podobne do siebie:),cudnie wyglądasz i z chęcią obserwuję,napewno będę tu częsciej wpadać:*,obserwuje również na instagramie;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny sweterek. Lubię takie *o*
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ile kosztował sweterek ? i kiedy kupiony ?:))


    piękna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rowniez prosze o odpowiedz:) i gdzie kupilas parke? ta kurtke co masz na instagramie h&m ?

      Usuń
    2. Sweter kupiła moja siostra już jakiś czas temu i nie pamiętam ile kosztował. Tak, parka jest z h&m :)

      Usuń
  11. ślicznie wyglądasz, fajny zestaw sweterek jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. moze makijaz krok po kroku?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oddawaj sweter! Jest cudny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny sweter! ;)
    Ja już schowałam balerinki do szafy :( Niestety w trójmieście jest strasznie zimno.
    Dodałam do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny sweterek, na pewno nie ma nikogo kto by na nego nie spojrzał :) i świetne włosy muszę przyznać :) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  16. ile masz wzrostu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak się nazywają te najeczki ?;)
    instagram.com/p/eKS0_NSO23/#

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kiedy nowy post ?:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jutro albo pojutrze:) Dodałabym coś szybciej, ale pogoda uniemożliwia zrobienie zdjęć :/

      Usuń
    2. no pogoda chyba wszedzie jest okropna:P ale mozesz nawet w domu w piwnicy hehe:PP a wogole gratulacje coraz lepiej sie rozwija blog:)

      Usuń
    3. Widzę, że dzisiaj ładnie świeci słońce, także na pewno zrobię jakieś zdjęcia:) Dziękuje! :)

      Usuń
  19. ładnemu we wszystkim ładnie! :)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O co widzę balerinki Ty chyba rzadko chodzisz w balerinkach? Nie lubisz?

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.