NAVY BLUE SKIRT

21:08

Witam! 
W końcu w moim mieście dzisiaj pojawiło się trochę słońca, więc szybko zabrałam mojego fotografa, żeby zrobić zdjęcia jeszcze w bardziej lekkiej stylizacji, której nie zdążyłam zrobić wcześniej, ale niestety nie zdążyliśmy, słońce zaszło i już nie powróciło. Co do ubioru główną rolę pełni tutaj spódniczka z Cocktail Shock, którą jestem całkowicie zachwycona. Pięknie leży i świetnie pasuje do wielu rzeczy. Z pewnością to nie ostatni mój zakup w tym sklepie. Wiem, że jest już jesienna pogoda i powinnam dodawać raczej jesienne posty, ale po prostu musiałam wstawić te zdjęcia. A w moim życiu zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany. Jutro wyjeżdżam na studia, pakuję się już od wczoraj i mam wrażenie, że tego wszystkiego nie zabiorę, bo się nie zmieszczę. Zaczynam nowy etap w życiu, z dala od swojego miasta, którym jestem już trochę zmęczona i od którego muszę odpocząć. Utworzyłam także właśnie profil na facebooku, abyście mieli mnie na bieżąco:) Zapraszam do polubienia! 
Miłego wieczoru! :)

spódniczka - cocktail shock / body, buty - bershka / biżuteria - iloko

Ostatnie dni konkursu! Ogromnie proszę wszystkich o polubienie mojego komentarza w konkursie na facebooku TUTAJ. Dziękuje! :*


54 komentarze

  1. boże dziewczyno ale Ty jesteś piękna!
    Uwierz mi że jesteś moją inspiracją <3
    Stylizacja jak zawsze strzelona w mój gust niesamowita ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie :) ja tak samo zaczynam na nowo.. studia. piekny czas zeby wprowadzic zmiany uczyc sie zeby zarabiac pozniej na wlasne konto. ja jestem z malego miasta w ktorym rowniez sie dusze ;/ (u mnie jeszcze kiepska sytuacja z rodzicami wiec dusze sie podwójnie:P) pieknie Ci w bieli i podejrzewam ze w czerwonyym kolorze tez bedziesz wygladala slicznie. a z chlopakiem bd mieszkala? w bloku czy domek? cholernie drogo teraz.. jak patrze na ceny. ale wieksze mozliwosci w wiekszym miescie. - ale sie rozpisalam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z chłopakiem i dwoma koleżankami, w bloku:) Cieszę się, że się rozpisałaś, przynajmniej wiem, że ktoś czyta to co tam nabazgram :)

      Usuń
  3. piękna jesteś :* cudowne zdjęcia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paru znajomych poprosiłam zeby na Ciebie zagłosowali nawet moja siostre :D
    swietnie wygladasz :) chyba we wszystkim Ci do twarzy
    Powodzenia na 'nowej drodze zycia' :PP ja sie ogromnie ciesze ze ide na studia bo juz to nasze miasteczko..czasem dołuje:P
    Pozdrowionka Paula
    Komin od Ciebie idealnie pasuje na ta pogode:P hehe :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za głosy :) Tak, nasze miasto potrafi być dołujące.. Cieszę się, że komin pasuje, Buziaki :)

      Usuń
  5. Ale Ty jesteś mega zgrabna i bardzo śliczna :) Powinnaś zostać modelką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie perfumy używasz jakie polecasz?:P fajnie uniesione wlosy ja takie mam jak uzyje ogromna mase lakieru.. inaczej nie ma opcji zeby takie byly:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam DKNY - Be delicious i Marc Jacobs - Lola. Te pierwsze są takie bardziej delikatne i świeże, używam ich wiosną, latem, a te drugie są bardziej instensywniejsze i nadają się bardziej na zimowy okres :)

      Usuń
  7. Nigdy nie potrafie oderwać od Ciebie wzroku, jesteś przepiękna. Mam nadzieje że nie przestaniesz dodawać stylizacji.
    Pozdrawiam i powodzenia w nowym etapie życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takich komentarzy warto prowadzić bloga, dziękuje:)

      Usuń
  8. Stylizacja bardzo ładna. :) Może dlatego ,że masz takie zgrabne ciało :) Napewno to ,to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie ŁAŁ! Wyglądasz mega kobieco, zestaw świetny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie i kobieco !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukieneczka sliczna - faktycznie swietnie w niej wygladasz :D

    powodzenia na studiach :) ja sie wyprowadzilam ze slaska ponad 8lat temu i nie zaluje ani troche :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacja prześliczna ;) jaki kierunek studiów wybrałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć :) Powodzenia :)

      Usuń
    2. szkoła prywatna czy państwowa? :)

      Usuń
  13. Słodko wyglądasz w takiej stylizacji :)
    Mam sukieneczkę właśnie takiej długości jak Twoja spódniczka ale mam wrażenie, że jest za krótka :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie jak zawsze a fan page oczywiście polubiony :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacje sa coraz to lepsze ;) a ja coraz czesciej wchodze na twojego bloga.
    Mam pytanie, czy te body sa jeszcze w bershce ? dawno je kupowalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:) Body ogólnie pochodzą z nowej kolekcji, ale bardzo szybko się rozeszły, ja trafiłam na nie całkiem przypadkowo ponad miesiąc temu ale przypuszczam, że już ich niestety nie będzie :/

      Usuń
  16. idealne wszystko - nooogi ach ach ach ♥ - włosy no cuuudo ;)! idealna figura i świetna stylizacja ;)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna spódniczka, ale moim zdaniem troszkę za krótka, mimo, że masz bardzo ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie! Wręcz wspaniale! :) Masz świetne nogi! tylko pozazdrościć :))
    obserwuję!
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. spódniczka idealna ♥

    zapraszam do mnie: http://blacknecklace.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja oraz biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  21. a te body sa biale czy mietowe ? :) bo widzialam na stronie ze byly tylko rozowe czerwone i mietowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak widać białe :) było dużo kolorów

      Usuń
  22. jejka ! wyglądasz świetnie :)
    cudowna figura, nogi ! i stylizacja :3
    i życzę dobrego rozpoczęcia nowego etapu ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz naturalnie taka sliczna karynacje czy moze chodzisz na solarium ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie też czeka zmiana otoczenia, także mam nadzieję,
    że studia bd fajnym okresem w moim życiu:))
    przepięknie wyglądasz!:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. you're perfect <3
    the dress is cute and love the accessories!
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia :) sukienka jest prześliczna :) obserwuję i zapraszam do obserwacji:
    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. hej, wygrałaś tą sukienkę z cocktail shock? :) co polecasz na jesień? płaszczysz, ramoneskę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, dzisiaj będą wyniki :) Na jesień i jedno i drugie się przyda, ja natomiast poluje na ramoneskę :)

      Usuń
  29. naprawdę jesteś prześliczną kobietą.
    i figuuura *.* stylizacja do niej idealna.
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super styl ! podaj jakies strony internetowe gdzie kupujesz ciuchy :*

    OdpowiedzUsuń
  31. delikatnie i jednocześnie kobieco, świetny zestaw! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam ten fason spódniczki! Sama poluję na nią. Piękna jesteś, look również. :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mogłabys podać wymiary tej pieknej spodniczki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna sukienka i świetne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia. Podoba mi się twoja karnacja. Sukienka jest śliczna.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej :) Podałabyś mi link do aukcji tego gosretu lub tego http://www.caathleen.blogspot.com/2013/07/floral-corset-top.html ? Bardzo mi się podobają ale nie mogę nigdzie znaleźć ... :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałem się, śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.