Last days of summer

15:52

Witam! Korzystając z ostatnich promieni słońca mam dla Was dzisiaj letni zestaw, w który byłam ubrana na osiemnastce brata mojego chłopaka i oczywiście mimo całego dnia szykowania i tak nie zdążyłam zrobić zdjęć przed imprezą, więc zrobiłam je teraz. Jak widać podcięłam też troszkę włosy, strasznie miałam już zniszczone końcówki od prostowania i koloryzowania. Co do ubioru, połączyłam jasną, prostą sukienkę z dodatkami w odcieniach beżu i złota - klasyczne i najbezpieczniejsze połączenie. Efekt pozostawiam do oceny Wam. Enjoy! :)


sukienka, buty - bershka/ torebka -nn/ bransoleta, zegarek - all
Last days of summer - MODNAPOLKA.pl


Przypominam o rabacie 5% w sklepie PresKA, kod: bWmmSZyY - baner sklepu z boku strony.

41 komentarze

  1. Przepiękny zestaw, strasznie mi się w nim podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka !
    zapraszam
    www.karenciastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś najładniejszą i najlepiej ubierającą sie blogerką jakąkolwiek widziałm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie swiezo podciete wlosy :-):-) sa wtedy takie rowne. A zestaw jak najbardziej na tak ! Bialy ladnie podkresla opalenizne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Uważam, że to jedna z lepszych Twoich stylizacji!
    Wyglądasz genialnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się białe sukienki- Twoja jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż śmiem twierdzić ,że nawet w worku po kartoflach wyglądałabyś byś świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bosko, piękną masz figurę!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://nikoletta1.blogspot.com/2013/08/marynarskie-paski.html
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona Twoją sukienką <3 jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie :)
    obserwuje :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz;)

    pozdrawiam i zapraszam;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely pics, you look stunning!

    xx
    Christina Klein
    http://bychristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka jest przepiękna i Ty właśnie tak w niej wyglądasz!
    Bardzo podooba mi się ten look.
    Wyglądasz bardzo kobieco i uroczo Kochana;)
    Obserwuję Cię z przyjemnością.
    W wolnej chwili zapraszam;
    imluckylady.blogspot.com/
    Pozdrowionka!:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny outfit, świetnie wyglądasz i zauważyłam, że masz boskie nogi!
    buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję śliczne i mam nadzieję, że nie zawiodę! :-) / Zestaw cholernie kobiecy i sexowny, zarazem delikatny, uwielbiam takie. :-) Buziole.

    Również obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi sie ta sukienka i buty :) Seksownie ale z klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz!!całość mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG :O szczena opada na ziemie. wygladalas zajebiscie ! lubie Twoj styl bo jest prosty i cholernie efektowny. wygladasz niesamowicie. z klasą! i seksownie.
    wloski super od razu wyglądają jak nowe:) a jaka farba farbowałas? mogłabys napisac dokladny kolor i firme? :) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!:) włosy koloryzuje szamponetką z Mariona orzechowym brązem.

      Usuń
  19. Piękny zestaw! Strasznie mi się to podoba *.*

    Pozdrawiam Klaudia!
    [www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Szamponetka Marion, orzechowy brąz :)

      Usuń
  21. Ładne włosy a sukienka cudowna!
    *0*
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. znakomity set ;D

    Zapraszam do siebie : http://www.mysweetbody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. pieknie wygladasz:) super buty i śliczna sukienka!
    obserwuje

    zapraszam do siebie:)
    cosszykownego.blogspot.com

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. Cała stylizacja jest cudna. Sukienka, buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka ładna,ale ramiączka to powinny byc silikonowe lub nie powinno być ich w ogóle bo wyglada to strasznie wiesniacko :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ufam silikonowym, bo zawsze się rozciągają i nie trzymają dobrze stanika, gdyby nie było ich w ogóle wtedy miałabym piersi na ziemi:) Dla mnie liczy się komfort podczas całej imprezy i podczas tańca i nie przeszkadzało mi, że to tak "wieśniacko" wygląda:) Pozdrawiam

      Usuń
  26. Piękna sukienka a Ty fantastycznie w niej wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna sukienka a Ty jestes tak piękna że mozna na ciebie patrzec i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystko ładnie tylko te wystające ramiączka psują efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  29. polecam staniki sylikonowe od chińczyków :D świetnie się 3mają, ja przetańczyłam niejedną imprezę i mam już 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy kupiłaś tą sukienkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś pod koniec lipca na wyprzedaży :)

      Usuń
  31. śliczne włoooosy :) taką szamponetką http://img08.tablica.pl/images_tablicapl/96567091_2_644x461_szamponetka-marion-czekoladowy-braz-dodaj-zdjecia_rev005.jpg czy taką http://csimg.webkupiec.pl/srv/PL/2902984511950/T/340x340/C/FFFFFF/url/marion-szampon-koloryzujacy.jpg ? Bardzoo proszę o odpowiedź:-)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.