Kosmetyki

15:24

Witam! 
W dzisiejszym poście kosmetyki jakich używam, wiele dziewczyn pisało do mnie, aby taki post się pojawił, więc proszę:) Zacznijmy od włosów. Jeśli chodzi o szampon to jakiś czas temu całkiem przypadkiem w drogerii wybrałam Timotei, ponieważ chciałam zmienić poprzedni szampon. Szampon jest połączony z odżywką i choć zazwyczaj nie ufam produktom, które zawierają 2w1 ten bardzo mnie zaskoczył. Nie obciąża włosów, są po nim miękkie i puszyste.
Po umyciu przed suszeniem włosów stosuje mgiełkę termoochroną z Mariona, aby troszkę ochronić włosy przed wysoką temperaturą. Koszt ok. 7-8zł

Po suszeniu używam jedwabiu do włosów z CHI, który jest moim faworytem! Mała 15ml buteleczka kosztuje około 8zł i starczyła mi na prawie rok! Kupiłam ją w sklepie z artykułami fryzjerskimi. Do tego ma piękny zapach - cudo:)


Co jakiś czas, aby wzmocnić włosy nakładam olejek rycynowy. Czasem podczas mycia włosów dolewam troszkę do szamponu. Przy regularnym i dość częstym stosowaniu widać mocniejsze włosy, szybciej rosną i mniej ich wypada. Olejek może delikatnie przyciemnić włosy.
Czasem również używam maseczki ze słynnym ze swoich świetnych właściwości olejkiem arganowym z Avonu z serii Advance Techniques. Producent pisze aby trzymać maseczkę około 5 minut na mokrych włosach, ja trzymam nieco dłużej dla lepszego efektu. Bardzo nawilża i regeneruje włosy.

A teraz mój absolutny faworyt w walce z moimi wypadającymi i przesuszonymi włosami. Olejku SESA używam już od dawna i jest rewelacyjny. Pierwszy raz używałam go co 3-4 dni na umyte włosy i stosowałam go przez niecałe dwa miesiące. Po tym czasie włosy znacząco przestały mi wypadać, pojawiły mi się "baby hair" i włosy odzyskały blask i miękkość. Później używałam go już tylko sporadycznie. Ostatnio znów zaczęłam olejować włosy i kupiłam już drugie opakowanie. Olejek nie tylko ma właściwości wzmacniające włosy, ale także eliminuje łupież. Niebawem możecie się spodziewać oddzielnego postu na temat tego olejku oraz jak go stosować.


Jeśli chodzi o kosmetyki do twarzy to pierwszą rzeczą jaką robię po jej umyciu jest nałożenie kremu. Ja używam od bardzo dawna tylko jednego kremu - masła kakaowego z ziaji. Krem jest tłusty, ale bardzo dobrze sprawdza się przy mojej suchej skórze. Jest nie drogi bo kosztuje ok. 4-5 zł.

Jeśli chodzi o podkład to używam go raczej jesienią, zimą i wiosną, latem bardzo rzadko, ponieważ jest mi nie potrzebny. Używam dwóch podkładów, jeden z nich jest z Avonu, najczęściej używam go zimą, natomiast drugi jest z Bourjous - Healthy Mix, który ma świetną konsystencje i pięknie pachnie. Akurat mi się skończył, więc zdjęcie zapożyczam z internetu. 
Jeśli chodzi o puder i bronzer nie wstawię swoich zdjęć, ponieważ mi się zabrudziły i zmazały nazwy od noszenia w torebce. Puder, którego używam to Manhattan Soft Mat Loose Powder(ok. 35zł), natomiast bronzer z Bell Bronze Sun Powder(ok.18-20zł).

Do codziennego makijażu oczu używam eyelinera w żelu z Maybelline. Dołączony był do niego pędzelek, dzięki któremu można dokładnie i precyzyjnie zrobić kreskę. Kosztował ok. 27zł w Rossmanie. 
Do tuszowania rzęs używam kilku tuszów. Wszystkie mam z Avonu, bo po prostu są idealne jak dla mnie! Pierwszego Spectra Lash używam do rozdzielenia rzęs, drugiego Super Extend Extreme do wydłużenia, natomiast trzeciego Super Drama do pogrubienia i podkręcenia rzęs. 
Jeśli chodzi o demakijaż również używam dwóch produktów, oba również są z Avonu. Pierwszy jest w konsystencji kremu z odżywką, którego używam na codzień, natomiast drugi to płyn dwufazowy, którym zmywam mocniejszy makijaż.
Jeśli chodzi o paznokcie tak jak już wcześniej wspominałam używam odżywki Eveline 8w1, która świetnie regeneruje paznokcie i są dzięki niej długie i mocne. Koszt ok. 10zł w Rossmanie.
I na koniec moja mała kolekcja lakierów:)
Mam nadzieje, że o niczym nie zapomniałam. W razie pytań proszę pisać w komentarzach:)

Zapraszam jeszcze do sklepu PresKA i do skorzystania z 5% rabatu na cały asortyment sklepu. Oto kod: bWmmSZyY


www.preska24.pl


10.000 wejść na bloga! Dziękuje 

18 komentarze

  1. tez używam mgiełki z Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie posty ;-) Świetnie wszystko opisałaś ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. oj kochana wkoncu!:* juz myslalam ze o nas zapomnialas:) super post!! uwielbiam wpisy kosmetyczne swietnie wszystko opisalas. oby tych wyswietlen bylo jeszcze wiecej!!!!!! mam nadzieje ze zostaniesz tu na dlugo :*!! a co do buzi uzywasz jakiegos peelingu zelu? czy tylko woda i krem ?:)) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 razy w tygodniu używam peelingu do twarzy, kiedyś używałam żelu, ale strasznie przesuszał mi skórę. Dziękuje za miły komentarz:*

      Usuń
    2. a z jakiej firmy peeling?:)

      Usuń
  4. Używałam szamponu z Timotei i na początku byłam bardzo zadowolona. Jednak po pewnym czasie zauważyłam, że strasznie dużo włosów mi wypada. Nie domyśliłabym się, że to przez ten szampon, gdyby nie ten sam problem u mojego chłopaka. Pierwszy raz spotkałam się z takim problemem... zazwyczaj moje włosy nie były wybredne ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam, gdy za długo używam jednego szamponu i w końcu po jakimś czasie już nie służy moim włosom, dlatego często zmieniam szampon na inny:)

      Usuń
  5. Część kosmetyków to cudo *o*
    a ty dobrze to wszystko opisalaś ;)
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a nastepne posty o czym ?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam niedługo jakąś stylizacje:) piszcie mi co chcecie widzieć w kolejnych postach:)

      Usuń
    2. widze ze duzo dziewczyn ma ta serie "back to school" moze jakies fryzury? makijaze? i koniecznie stylizacje do szkoly :)) taka moja propozycja

      Usuń
  7. używam tej odżywki do paznokci i kiedyś myłam włosy tym szamponem z timotei :) mam obecnie tą mgiełkę z Mariona, ale niezbyt ją chwalę, bo suszenie włosów zajmuje wieczność, wolę inne produkty z termoochroną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś taka śliczna! dodawaj coś swojego ;)
    Niżej widziałam zdjęcia z ustki, byłam tam i przyznam Ci rację, że jest tam cudownie ;)

    buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. awesome products,very pretty nail polish colors you have :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam lakiery ! Mam ich chyba z milion ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubie te lakiery z safari :)) lubie posty kosmetyczne czekam na wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio otwierałam salon kosmetyczny i trafiłam na bardzo fajny sklep online https://cosmed24.pl/katalog/140-meble-kosmetyczne/74-fotele-kosmetyczne-elektryczne/, w którym kupiłam wszystkie potrzebne mi meble i urządzenia potrzebne w kosmetyce. Fajna sprawa, bo w jednym miejscu dostałam wszystko, co potrzebowałam. Warto zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.