Good time

23:58

Hej! W ostatnim czasie jestem tutaj bardzo mało aktywna, ale mam cały czas jakieś zajęcie, a w dodatku szukanie mieszkania! Uwierzcie mi to na prawdę nie lada wyzwanie! Jutro wybieramy się do Poznania oglądać i mam nadzieje, że w końcu znajdziemy. Dzisiaj mix zdjęć z pobytu nad Bałtykiem. 


W Ustce odbywały się akurat Mistrzostwa Polski w Piłce Plażowej. W ostatni dzień rozgrywek grali polscy artyści i celebryci :)
Zdjęcie z Przemysławem Cypryańskim, poznaliśmy się, bardzo miły facet z dużym poczuciem humoru :)

A tutaj zdjęcie z Michałem Milowiczem i Tomaszem Iwanem, a za nami m.in. Natalia Siwiec, Rafał Brzozowski, Rafał Mroczek, z którymi bawiliśmy się całą noc w jednym z pubów.

Do usłyszenia! :)

21 komentarze

  1. superrrrr zazdroszka normalnie :) bardzo uwielbiam Przemka :D i oddalabym wszystko zeby stanąć obok niego haha :)


    OdpowiedzUsuń
  2. hej nie wiem czy przeczytalas mojego komentarza na temat tych kosmetykow:)) i posta na ten temat odpisz jesli mozesz kochana :)) woow ale masz sliczne te wlosy! jaka farba farbujesz? super inspiracja jestes:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia świetne! zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow super tylko pozazdrościć! :)
    Fajnie że ich spotkałaś :)
    Wygladałaś oczywiście przepięknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w poszukiwaniu mieszkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś ładnie opalona ;O
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czytam cie od poczatku a jeszcze mi nie odpisalas:(( z tym postem o kosmetykach wlasnie nie wiem czy widac to komentarze czy nie chcesz jesli nie nic sie nie stanie:)) bardzo lubie urodowe posty i dlatego pytam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne:) nie odpisywałam bo byłam cały dzień w Poznaniu i nie miałam za bardzo jak. Chętnie zrobie taki post jak tylko znajdę chwilkę czasu :)

      Usuń
    2. o to super!! troche sie wystraszylam ze cie czyms urazilam. :)) czekam z niecierpliwością!

      Usuń
  8. swietne zdjęcia :) jestes bardzo ładną dziewczyną ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Twój strój! Świetne zdjęcia ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, widać że świetnie się bawiłaś ! Super, zazdroszczę pobytu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna relacja:))
    widać,że pobyt bardzo,bardzo udany;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdj. ♥
    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  13. jak wyglada Natalia Siwiec na zywo??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie jest bardzo ładną kobietą, zgrabna, opalona, aczkolwiek z bliska strasznie sztucznie wyglądają te jej napompowane usta;p

      Usuń
    2. jest wysoka?

      Usuń
  14. bardzo fajne zdjęcia i widać, że wakacje udane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustkaa! kocham! :*
    zazdroszczę ci, bo w tym roku niestety nie miałam możliwości żeby tam być :(
    obserwuję :)

    zapraszam do siebie:
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.