White coat

14:48

Witam moi kochani! W dzisiejszym poście duża dawka zdjęć, a zestaw jest z moimi nowymi zdobyczami, który nadaje się na wieczorny spacer, imprezę czy do kina. Zdjęcia jak zwykle robił mi mój luby, widzę że powoli kształtuje się w nim mały fotograf i nawet już tak nie marudzi! :)






buty - bershka
torebka - szafa.pl
marynarka - reserved 
legginsy - bershka
top - ny
zegarek - allegro
bransoletki - apart


 Liczba wyświetleń, obserwatorów i komentarzy wciąż rośnie i rośnie, bardzo Wam za to dziękuje! :) A ja tymczasem uciekam odpoczywać przy jakiejś miłej komedii. Miłego dnia! :*




36 komentarze

  1. matko ale laska!
    co Ty robisz żę tak cudownie wygladasz?! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tak jak Ty to nigdy nie będę wyglądać :*

      Usuń
  2. Jaka Ty zgrabna i te długie nogi! Zegarem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Laseczka z Ciebie :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś idealna!!! Nie dość, że taka śliczna to jeszcze zgrabna i pięknie ubrana:) Miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetną figurę!
    zazdroszczę marynarki!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ci faceci zawsze marudzą hehe taki ich los:p
    masz niesamowitą figurę masakra ! zazdroszczę!!!
    zapraszma cię do siebie na konkurs z moim sklepem:)
    buźka modelko!

    OdpowiedzUsuń
  7. figura idealna, cudna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :)
    Dziękuje, że wpadłaś do mnie :) Też obserwuje :*

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, a jaka figura! Zazdroszczę :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie nogi! <3 Świetna kopertówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz :)
    Zakochałam się ♥ :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ale laska! super:) torebka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej zostałaś przeze mnie nominowana do "blogowego łańcuszka"
    jeśli chcesz się pobawić w zadawanie i odpowiadanie na pytania Zapraszam serdecznie po odbiór pytań z mojego bloga :)(jeśli nie lubisz tego typu zabaw to z góry przepraszam)
    http://marneliablogs.blogspot.com/2013/07/poranna-kawusia-i-przegla-porannych.html

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Ty szczupła :P
    wyglądasz bardzo elegancko w tym zestawie ;)
    zostaję na dłużej i zapraszam do siebie.
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kopertówka i genialny blazer ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale piękniocha z Ciebie! :)))))) super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja! :) dodaje do obserwowanych :*

    zapraszam do mnie : www.kasiulccia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś bardzo fotogeniczna - zazdroszczę :(
    ale stylizacja bardzo fajna, elegancka ale z małym pazurkiem (jestem wielką fanką takich ) !
    I jak na jaki film się wybraliscie:) ?

    OdpowiedzUsuń
  19. amazing outfit!! i love it so much! <3
    follow?
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna stylizacja <3 obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie wyglądasz ;)
    Masz świetną figurę i opaleniznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś prześliczna i jeszcze ta figura . Nie wspomnę o twojej stylizacj. Bardzo mi się podoba :*
    zapraszam do mnie : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. niunia figure to Ty masz jak marzenie :0

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.