Neon dress

11:58

Witam Was kochane w bardzo dobrym humorze od rana! Dzisiejsza stylizacja nieco bardziej elegancka. Ubrałam neonową sukienkę, która jest jedną z moich ulubionych w mojej szafie. Do tego neony rządzą tym sezonem, więc według mnie idealnie się nadaje, a Wy co sądzicie?:)


sukienka Asos - allegro (jest na sprzedaż na moim profilu na szafa.pl)
buty - bershka
bransoletki - apart/iloko.pl
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
Już po wynikach matur! Jest dobrze, chociaż zawsze mogłoby być lepiej. Wakacje pełną parą, ostatnio dużo się dzieje. W tym tygodniu trzeba załatwić sprawy związane ze studiami i mieszkaniem, trochę tego będzie. I jeszcze kilka nowości - neonowa bluzeczka i spodenki z Bershki i bluzeczka w paski z Tally Weijl


Wzięłam udział w konkursie u syllvianna.blogspot.com, do wygrania są śliczne kopertówki marki Top Secret. Tymczasem kończę i spodziewajcie się nowego postu jutro, buziaki:*

13 komentarze

  1. ale piękna sukieneczka!
    Wygladasz jak księżniczka! ;*

    śliczne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wyglądasz nieziemsko!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka prześliczna :) u mnie nowy ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw, a buciki są przecudne dawno je kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Gwiazdeczko :* :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczęco, świetnie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.