MOBILE MIX

12:27

Hej kochane:* Ze względu na to, że zaraz uciekam na miasto i nie mam zbyt dużo czasu dzisiaj na napisanie dłuższego postu wstawiam mały mix z telefonu i kilka perełek, które upolowałam ostatnio w Poznaniu. 



i nowości :)




buty - bershka
legginsy - bershka
spódniczka - bershka
marynarka - reserved

Niedługo stylizacje z nimi, butami jestem poprostu zachwycona! Są mega wygodne i świetnie wyglądają do wszystkiego:) Za marynarką objechałam pół Poznania, ale było warto, w końcu znalazłam swój rozmiar i też jestem z niej bardzo zadowolona! Spódniczkę upolowałam na przecenie za 19.90 (!), a legginsy są niby z push-upem, jakoś tego nie zauważyłam, ale leżą super i są z fajnego materiału. Uciekam na miasto, a później jadę nad jeziorko, bo słoneczko nas nie opuszcza:) Trzymajcie się:* 

29 komentarze

  1. świetne zdjęcia :)

    Buciki sa przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nowości! czekam na post z tą stylizacją!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też szukałam tej marynarki jestem ciekawa z czym ją połączysz;p
    czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome Suite and Picx Also NIce Dear
    www.locasure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka jest boska! nie mogę się doczekać z nią stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mixy rządzą ;d fajne butki ;d u mnie nowy ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Biały żakiecik jest cudowny <33
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie mixy zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo nie mogę doczekać się nowych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. biała marynarka bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne nowości;) i zegarek złoty piękny<3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wygladasz
    zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości ;-))

    sanvves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. oo dziękuję za miły komentarz u mnie :) również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe!!!
    ✮ ✮ ✮ ✮
    Wakacyjne pozdrowienia:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. pudrowe buciki są cudowne:D
    super!
    zapraszam do mnie
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę białej marynarki i szpileczek ;-)
    W wolnej chwili zapraszam, może obserwujemy?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję, liczę na rewanż ;-)

      zabawa-moda.blogspot.com

      Usuń
  18. ale piękne buty ! i zegarek , łaaal ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe nowości ;) Lubię takie mixy c:

    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja jak szukałam leginsów to nigdzie nie było dopiero w tally weijl dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacja! obserwujemy? http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.