Floral corset top

10:58

Przepraszam kochani za tak długi okres bez postu, ale tyle się działo, że nawet nie miałam kiedy zrobić zdjęć i wstawić czegokolwiek. Za to ogromnie się cieszę, że mimo mojej ostatniej małej aktywności na blogu, dzienna liczba wyświetleń nie maleje, także motywuję się i nadrabiam. Mam dla Was dzisiaj zestaw na cieplejsze letnie dni. Mój ukochany gorset, który rozpromienia każdą stylizacje, ostatnio upolowana spódniczka i po raz kolejny moje nowe buciki. Zapraszam do oglądania! :)



gorset  - bershka
spódniczka - bershka
buty - bershka
zegarek - allegro
bransoletki - katherine.pl
pierścionek - h&m


Miłego dnia! :)


48 komentarze

  1. I Ty naprawdę masz 161 cm ? ;oo wyglądasz jakbyś miała min 170 :)
    A opalenizna to naturalna czy solarium :*?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam 161 cm :) Mamy teraz słońce, więc opalam się czasem na balkonie czasem nad jeziorkiem:)

      Usuń
    2. a mozna spytac ile wazysz?? figure masz przepiekna, chyba kazdy Ci to mowi :)

      Usuń
  2. No nie mogę się napatrzeć :) Nogi cudowne masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz rewelacyjnie i masz cudowną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjna stylizacja!
    Podoba mi się wszystko :-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow no nie mogę!
    Ale Ty jesteś śliczna, zgrabna no zazdroszczę jak nie wiem co! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no ale sexi :) tak spódniczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy blog na pewno będę częściej zaglądać ;)
    tymczasem jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do siebie, zachęcam do komentowania oraz polubienia mnie na fc ( tutaj: https://www.facebook.com/pages/Lifes-style-of-Wera/146123552257092)

    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny gorset i fantastyczna opalenizna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska figura!!!! i zestaw!
    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ale Ty masz figurę !!! zestaw świetny :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka zgrabna jesteś !

    wygladasz powalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny gorset , jesteś zgrabna więc fajnie wygląda i ten motyw kwiatów nie widziałam jeszcze takiego , bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś boska! Top przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglądasz :))
    zapraszam do mnie : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie się prezentujesz!Piękny gorset i spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka piękna figura! :3 dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny gorset ;) masz świetną figurę !
    Ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz przecudownie, a gorset jest wspaniały ;)
    Jasne, że obserwujemy, ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. musiała mi się strona zawiesić, bo kliknęłam, ale już jest ok :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz ;)
    Super gorset!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacja! obserwujemy? http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie ! Śliczna jesteś :)
    http://quitenormally.blogspot.com/2013/07/bulgaria.html u mnie nowy post :)obserwujemy?ja już tak

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw i wspaniała figura :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zapraszam do siebie na najnowszy post: http://oczami-wery.blogspot.com/2013/07/longing-for-rome.html ;)
    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w Twoich butach *_*
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://katankoweelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi there:D
    Lovely outfit:X
    Do you wanna follow each other on bloglovin?
    Let me know:)

    www.deeaella.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja!♥
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. wow figurka niezła :)

    Gorset również fajny (mam taki sam) :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na maxi długości!

    OdpowiedzUsuń
  29. ojej *___* świetna figura a nogi to już normalnie się zakochałam <3 ;*

    zestaw bardzo ładny, te spódniczki są śliczne. Gorset jak najbardziej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny top!
    całość bardzo sexy!
    dziekuje za odwiedziny na moim blogu;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. gorset jest świetny ale spódniczka również ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. gorset jest cudny! zakochałam się w nim :)
    + masz naprawdę wspaniałą figurę!

    ww.mallatia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś prześliczna, i masz idealną figurę, moge wiedzieć ile masz wzrostu?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zarąbista stylizacja, nic bym w niej nie zmieniła, wszytsko jest idealnie przemyslane I połaczone. super bardzo mi się podoba.

    obserwuję I zapraszam do siebie:
    moonczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. moglabys podac strone z ktorej zamawialas zegarek?:)

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.