Denim jacket

10:40

Dzisiejszy outfit to zwyczajny i prosty zestaw, ale takie lubię najbardziej! Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale robione były na szybko i dosyć późno, w moment zrobiło się ciemno i niestety wyszło jak wyszło. A co Wy sądzicie o takich prostych zestawach? :)


kurteczka - denim co
legginsy - bershka
bokserka - cropp
torebka - atmosphere
sandałki - szafa.pl
 


Byłam na weekend ze znajomymi w Skorzęcinie, uwielbiam to miejsce, zwłaszcza kiedy trafia się na taką piękną pogodę! Pojechaliśmy spontanicznie, spaliśmy w namiotach, ale w niczym nam to nie przeszkodziło, wręcz przeciwnie. W czwartek wyjeżdżam do Ustki na kilka dni, także spodziewajcie się dużej dawki zdjęć, zamierzam zdać Wam pełną relację:) A w czasie mojego wyjazdu zapraszam na mój Instagram - tam postaram się być na bieżąco:) Buziaki :*

29 komentarze

  1. prześliczna laleczka! <3
    Cudne masz te stylizacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny zestaw :) super kurtka i lakier do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kurteczka :)
    Lubię takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka laska szkoda że tak mało zdjęć :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzęcin to dobre miejsce na taki wypad ;) mi się podoba taki prosty zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fantastyczny lakier na paznokciach a na dodatek świetną kurtkę ! :)
    Outfit idealny na zakupy czy też wieczorne spacery :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty śliczna i zgrabna ! pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, takie stylizacje są najlepsze, wygodnie, na luzie ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna kurteczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja a szczególnie sandałki Super ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie neonki! zazdroszczę długości włosów!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna kurtka ;) zazdroszczę figury <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedawno odkryłam Twojego bloga i się w nim zakochałam :D naprawdę świetne posty :) A figurę masz podobną do mojej ;) można wiedzieć gdzie i na jaki kierunek idziesz na studia ? ;) jakie dodatkowe przedmioty zdawałaś na maturze ? :) mnie matura czeka w tym roku szkolnym i kompletnie nie wiem co mam ze sobą czynić po liceum, gdzie iść dalej i co zdawać na maturze :/ dziewczyny doradźcie coś :) pozdrawiam, Emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie kochana, bardzo mi miło :* Na studia idę na kosmetologię, na maturze zdawałam biologię i chemię :) Kochana pomyśl o takim kierunku, którego studiowanie będzie sprawiało Ci przyjemność, np. ja już od gimnazjum wiedziałam, że chcę iść na kosmetologię:) Pozdrawiam :*

      Usuń
  14. proste zestawy zawsze się sprawdzają! ślicznie wyglądasz.
    świetny lakier, gdzie kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście nie czuje się dobrze w prostych zestawach, ale ty wyglądasz ślicznie, a pazurki są dobrze wykonane. Co ty chcesz? Moje na szybko robione wyglądają dwa razy gorzej. Nie mam cierpliwości :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie proste zestawy to dla mnie najlepsze zastawy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mega zestaw takie lubię najbardziej <3
    jesteś piękna i masz boską figurę i włosyyyy (jaki to kolor?)
    przejrzałam całego Twojego bloga dodaję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orzechowy brąz:) Miło mi, dziękuje :*

      Usuń
  18. Jesteś bardzo ładna, nawet gorszej jakości zdjęcia to uchwyciły :)
    Bardzo luźny i sprawdzony zestaw, który ja wybieram zawsze, gdy jestem w pośpiechu .
    http://quitenormally.blogspot.com/ obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz:)Dziękuję za komentarz i oczywiście dodaję Cię do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! A ty wyglądasz ślicznie ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Such a nice ass !!!

    OdpowiedzUsuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.