NEW IN

10:40

Nie miałam czasu wcześniej żeby wrzucić co zakupiłam ostatnio, teraz mam cały dzień wolny, więc wstawiam:)


okulary - h&m
spodnie - h&m
spodenki - fashion look

odżywka do paznokci Eveline - najlepsza pod słońcem! - rossman

buty - bershka
Czekam, aż mi przyjdą te cudeńka, musiałam zamawiać przez internet, bo w sklepach już nie było mojego rozmiaru i nawet udało mi się kupić po przecenie, kosztowały 169zł, ja kupiłam za 99zł !:)

Spodziewajcie się nowego postu za kilka godzin. Stay tuned!

4 komentarze

  1. faktycznie ta odzywka czyni cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodenki i okulary cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Owszem odżywka czyni cuda jeśli nie stosuje jej się w nadmiernych ilościach ;( ja niestety nie znałam umiaru i malowałam prawie codziennie po kilka warstw ;) paznokcie wtedy rosły na zabój, nie łamały się i wręcz lśniły :D potem przyszedł kryzys.. zaczęła boleć mnie skóra pod całą płytka paznokcia.. i zaczął się mój koszmar.. najpierw odszedł mi jeden paznokieć cały a na pewno go nie przytłukłam.. z następnymi działo się to samo :/ zaczęły pomału odchodzić od płytki ;/ dzięki szybkiej reakcji i rezygnacji z odzywki reszta paznokci pozostała na miejscu ale kompletnie zmutowana, żółta... od kilku miesięcy stosuję normalny, kryjący lakier bo o bezbarwnym jak na razie muszę zapomnieć.. powoli malymi kroczkami paznokcie odrastają i przybierają normalny kształt.. nie chce nikogo straszyć albo coś.. nie pletę głupot bo koleżankę spotkało to samo. Mój wniosek? Jak dla mnie odżywka spisuje się na 100% i pewnie do niej kiedyś wrócę ale na pewno bd bardziej uważać w zastosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to skądś - na szczęście ja używałam tej odżywki raz na kilka dni jedną warstwę, ale wiele moich koleżanek miało z nią taki sam problem jak Ty, z resztą ja też sama zauważyłam, że po jakimś czasie ta odżywka już nie ratuje moich paznokci, a wręcz przeciwnie szkodzi :/ Teraz nie używam jej już praktycznie w ogóle :)

      Usuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.