Body

14:30

Jak napisałam ostatnio wstawiam efekty moich ćwiczeń w Mel B po około 2 tygodniach :)
Tutaj macie link do ćwiczeń - KLIK







Ćwiczenia te są dość przyjemne i naprawdę dają efekty. Na pośladki zaczęłam, ale nie skończyłam ze względu na brak czasu, więc zabieram się za to ponownie. A dziś od rana leże w łóżku i leniuchuje, zaraz ruszam tyłek na zakupy, z tego co wiem w kilku sklepach nawet już zaczęła się wyprzedaż, m.in. w reserved, h&m, także może coś ciekawego upoluje. Miłego dnia!:)



16 komentarze

  1. Wow! Chyba też zacznę treningi z Mel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też ćwiczę :) fajne efekty :) u mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne ciało!

    OdpowiedzUsuń
  4. you look amazing :)
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/2013/06/new-loves.html

    OdpowiedzUsuń
  5. masz super ciało! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ćwiczę z Mel B, dorzucam te jej 10 minutowe filmiki do treningów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje efektów,też muszę nad brzuszkiem popracować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę chcę taki brzuch :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie perfekcyjne ciałko!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz cudowną figurę :O Mel B ma super ćwiczenia! też muszę się zabrać za ćwiczenie!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz świetną figurę, chciałabym takie :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki piękny brzuszek :D szybko osiągniesz wymarzone efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na nogi jakieś ćwiczenia też robiłaś piękna ? :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale podczas ćwiczeń Mel B na brzuch dużo pracują także nogi :)

      Usuń

Katarzyna Perlińska. Obsługiwane przez usługę Blogger.